واکنش عجیب مهاجم استقلال: ساپینتو هیجان کاذب دارد و نبودش به سود استقلال است!

ادموند اختر در گفت‌و‌گو با رکنا، در خصوص نوع بازی استقلال مقابل فولاد، گفت: بازی این 2 تیم یکی از بهترین بازی‌های استقلال در طول این فصل بود و هرچند با برتری استقلال همراه نشد اما از لحاظ فنی در حد بالایی بود. من به نتیجه کار ندارم و استقلال از دقیقه اول سوار بر بازی بود و هدفمند بازی کرد و با اینکه عقب هم افتاد ولی هیچوقت احساسی بازی نکرد و دفاعی نشد.

وی افزود: باید بگویم ساپینتو کنار زمین نبود و به این دلیل تیم به این شکل بازی کرد و استرس به تیم وارد نشد. من اعتقاد به هیجان کاذب مربی کنار خط ندارم و آدرس اشتباه به ساپینتو دادند و باید مدیریت کند. شما ببینید مهدی قائدی آن مهاجم همیشگی نبود و اصلا بود و نبودش فرقی برای تیم ندارد و شاید هم از چیزی ناراحت بوده و آرامش لازم را ندارد.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: داور هم در این بازی تاثیر گذار بود و علی رغم اینکه در مورد آخر و خطای روی میرزایی می‌توانست پنالتی بگیرد، این کار را انجام نداد. ولی باز هم برای این قشر احترام قائلم و باور کنید اشتباهات داوری در این بازی تاثیر گذار بود. من نه به عنوان کارشناس داوری بلکه به عنوان یک هوادار می‌گویم داور هم آدم هست و اشتباه می‌کند ولی باور کنید وقتی این اشتباهات کمتر باشد، هجمه روی آن‌ها هم کمتر خواهد شد. البته توقع بیشتری از آن‌ها نیست و با توجه به مقدار پولی که دریافت می‌کنند، قضاوت خوبی دارند.

اختر عنوان کرد: استقلال روش خوبی را درپیش گرفته و نوع تکنیک و تاکتیک ساپینتو تیم را در حد مدعی شماره یک قهرمانی قرار داده و با توجه به اینکه رقیبان اصلی هم در این هقته امتیاز از دست دادند، باید به فکر هفته‌های آینده باشد و بتواند امتیازات لازم را جمع آوری کند. استقلال با این نفرات و سبک بازی پتانسیل این کار را دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 831720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟