در انتظار حریف احتمالی ایران در نیمه نهایی

رقابت های روز اول مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان 2017 هند امروز برگزار می شود جایی که در اولین بازی دو تیم آفریقایی باقی مانده در دوئلی جذاب مقابل هم قرار می گیرند تا اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی از قاره سیاه مشخص شود. حریفی که طبق برنامه در نیمه نهایی حریف نوجوانان ایران در صورت صعود احتمالی به جمع چهار تیم خواهد بود.
مالی و غنا به عنوان دو تیم آماده و سرحال افریقایی حاضر در جام جهانی با اقتدار جواز صعود به جمع هشت تیم برتر جهان را دریافت کردند و حالا برای معرفی بهترین تیم قاره و حضور در نیمه نهایی باید در شهر گواهاتی و در ورزشگاه ایندراگاندی از ساعت 15:00 امروز به مصاف هم بروند.
در دیگر دیدار حساس امروز از ساعت 18:00 در شهر مرگائو و ورزشگاه فاتوردا همان جایی که ایران از سد مکزیک عبور کرد و تاریخ جدیدی در رقابت های نوجوانان برای خود ثبت کرد، تیم های مدعی انگلیس و آمریکا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد تا دیگر تیم صعود کننده به جمع چهار تیم را مشخص کنند.
رقابت های این مرحله فردا با دو دیدار حساس دیگر پیگیری می شود که در اولین بازی ایران با اسپانیا روبرو خواهد شد و دو مدعی دیگر قهرمانی یعنی آلمان با برزیل هم به مصاف هم خواهند رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟