برنامه گاریدو برای دربی چیست؟ / ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی

به گزارش رکنا، دربی حساس پایتخت در حالی امروز در اراک برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس با دو برد در دو بازی آخر خود در لیگ به مصاف استقلال می‌رود ولی آبی‌ها از دو بازی آخر خود در لیگ تنها یک امتیاز گرفتند و از صدرجدول عقب افتادند. پرسپولیس برای بازی امروز مرتضی پورعلی‌گنجی، یعقوب براجعه و اوستون اورونوف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سعید صادقی هم از لیست خط خورد تا پرسپولیس غایبان زیادی در دربی داشته باشد.

گاریدو برای گیج کردن نکونام در آخرین تمرین تیمش دست به کار جالبی زد تا استقلالی‌ها نتوانند دست او را بخوانند. همیشه در آخرین تمرین پیش از مسابقه تیم اصلی مشخص می‌شد و مقابل تیم ذخیره بازی درون تیمی انجام می‌داد و آخرین کارهای تاکتیکی هم مرور می‌شد. برای دربی اما گاریدو دست به کار جالبی زد و برای اینکه دستش رو نشود، تیم اصلی را جدا نکرد و دو تیم متشکل از بازیکنان فیکس و ذخیره را مقابل هم قرار داد تا مشخص نشود کدام بازیکنان در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و امید عالیشاه (کاپیتان)

 

کدخبر: 1044311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی