سریال گردن زنی یک سرنوشت واقعی ! / کیسان دیباج و الیکا ناصری همان بهزاد و نازنین ! + فیلم !

پرونده قتل نازنین و بهزاد، که در شب عروسی‌شان به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیدند، الهام‌بخش سریال «گردن زنی» بوده است. این سریال به بررسی جنایات خانوادگی و انگیزه‌های پنهان پشت این حوادث می‌پردازد. و  کیسان دیباج و الیکا ناصری همان نازنین و بهزاد هستند.

قتل وحشتناک زوج جوان:

در سال 97، نازنین و بهزاد، زوجی که به تازگی ازدواج کرده بودند، در شب اول زندگی مشترکشان به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیدند. تحقیقات اولیه نشان داد که این قتل‌ها توسط دو نفر صورت گرفته و ضربات شدید چاقو دلیل مرگ آنها بوده است.

کشفیات پزشکی قانونی:

بررسی‌های پزشکی قانونی نشان داد که نازنین قبل از مرگ مورد تعرض قرار گرفته و سپس با فشار شدید به سینه، جان خود را از دست داده است. شواهد نشان می‌دهد که این قتل‌ها در شب عروسی رخ داده‌اند.

شهادت همسایگان و دستگیری مظنون:

شاهدان شب حادثه صداهای مشکوکی شنیده بودند و دو فرد ناشناس را در حال ترک محل دیدند. پلیس پس از بررسی‌ها ساغر، دوست سابق بهزاد، را به عنوان مظنون شناسایی و در نهایت ساغر و برادرش به قتل اعتراف کردند.

الهام سریال «گردن‌زنی» از این پرونده:

داستان تلخ قتل نازنین و بهزاد الهام‌بخش سریال گردن‌ زنی بوده است که به بررسی جنایات خانوادگی و انگیزه‌های پنهان در پس آن‌ها پرداخته و تأثیرات مخرب حسادت و انتقام را به تصویر کشیده است.

کدخبر: 1043467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی