مدل های دستبند مروارید یونیک + عکس

به گزارش رکنا، ببین، وقتی حرف از زیورآلات می‌شه، خیلی‌ها فکر می‌کنن که همه چی تکراریه و هیچی یونیک و خاص نیست. ولی بیایین از “ دستبند مروارید یونیک و خاص” حرف بزنیم. این نوع دستبندها چیز دیگه‌ان. حتی اگه یه گردنبند مروارید هم دارید، با این دستبندها می‌تونید یه ست کامل و شیک داشته باشید. در ادامه مدل های دستبند مروارید را ببینید.

دستبند مروارید ساده

دستبند مروارید

دستبند مروارید شکیل

حالا چرا اینقدر رو دستبند مروارید تاکید دارم؟ چون برخلاف خیلی از جواهرات دیگه، اینا هیچ‌وقت از مد نمی‌افتن. اصلاً انگار یه جوریه که هرچی بیشتر ازشون استفاده می‌کنی، خوشگل‌تر و جذاب‌تر می‌شن. یه دستبند مروارید رو می‌تونی با هر لباسی ست کنی، چه رسمی چه غیررسمی، همیشه جذابه.

دستبند مروارید درشت

دستبند مروارید یونیک

مرواریدها خودشون قصه دارن. از عمق دریاها میان و کلی ماجرا پشتشونه. وقتی یه دستبند مروارید می‌پوشی، انگار یه تیکه از اون داستان‌ها رو با خودت داری. این یه حس خاصه که هیچ جواهر دیگه‌ای نمی‌تونه بهت بده. برای همین هم هست که اینقدر یونیک و خاصن

دستبند مروارید خوشگل

دستبند مروارید شیک

یکی از چیزای جالب درباره دستبندهای مروارید اینه که تو هر اندازه و رنگی می‌تونی پیداشون کنی. این یعنی می‌تونی دقیقاً اون چیزی رو پیدا کنی که به سلیقه و استایل خودت می‌خوره. از مرواریدهای سفید و کلاسیک گرفته تا مرواریدهای رنگی و مدرن، همشون یه حس متفاوت بهت می‌دن

دستبند مروارید عروس

دستبند مروارید زنانه

دستبند مروارید خاص

در مورد قیمت هم باید بگم که دستبندهای مروارید از اون دسته جواهراتن که می‌تونن تو هر بودجه‌ای باشن. از مدل‌های ساده و ارزون گرفته تا مدل‌های لاکچری و گرون، واسه هر سلیقه و جیبی یه چیزی دارن. پس اگه دنبال یه چیزی می‌گردی که هم زیبا باشه و هم یونیک، دستبند مروارید یه گزینه عالیه.

دستبند مروارید صورتی

دستبند مروارید اسپورت

دستبند مروارید زیبا

خلاصه که اگه هنوز یه دستبند مروارید ندارید، حتماً یکی رو امتحان کنید. این یه تیکه جواهر می‌تونه کل استایل و شخصیتتونو تغییر بده. از اون چیزاییه که هرکی باید حداقل یکی‌شو داشته باشه.

دستبند مروارید زنجیره ای

دستبند مروارید مجلسی

منبع: چی شی

کدخبر: 1031730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی