مرگ جنجالی نسرین قادری در شهریار / اطلاعیه پلیس را بخوانید + عکس

به گزارش رکنا، پلیس غرب استان تهران در اطلاعیه ای، در رابطه با ادعاهای مطرح شده رسانه های خارجی درباره فوت خانم نسرین قادری در ناآرامی های اخیر توسط نیروهای امنیتی، اطلاع رسانی نمود:

ساعت ۱۴ روز جمعه مورخه ۱۳ آبان ماه سال جاری در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهر اندیشه، بلافاصله واحد گشت کلانتری به  محل اعلامی اعزام که یکی از بستگان متوفیه با مراجعه به گشت اعزامی اعلام می‌کند که به درب واحد مسکونی مرحومه قادری مراجعه کرده و وی در را باز نکرده است.

فلذا پلیس پس از دستور قضایی و باز کردن در آپارتمان، با حضور اقوام متوفیه وارد منزل شده و مشاهده می‌کند که جسد خانم نسرین قادری در پذیرایی منزل بر زمین افتاده که بلافاصله پلیس آگاهی و اورژانس جهت اقدامات بعدی در صحنه حاضر می گردند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال جسد مرحومه به پزشکی قانونی، پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده و تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است.

اخبار تکمیلی متعاقبا جهت آگاهی عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

جزییات مرگ نسرین قادری از زبان دادستان شهریار

دادستان شهریار همچنین گفت: ساعت ۱۴ روز جمعه مورخه ۱۳ آبان ماه سال جاری یکی از بستگان متوفیه با مراجعه به کلانتری محل اعلام می‌کند که به درب واحد مسکونی مرحومه قادری مراجعه کرده و وی درب را باز نکرده است.

پس از دستور قضایی و باز کردن درب آپارتمان، ماموران انتظامی با حضور اقوام متوفیه وارد منزل شده و مشاهده می‌کنند که جسد خانم نسرین قادری در پذیرایی بر زمین افتاده است.

پس از معاینه جسد ، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.

تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

 

کدخبر: 840533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟