مرگ هولناک دختر جوان در موتورسواری بامدادی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ روز سه شنبه در این باره گفت: ساعت ۰۳:۳۰ صبح امروز در محدوده میدان شوش ابتدای خیابان فداییان یک دستگاه موتورسیکلت که در این محدوده در حال تردد بوده بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، پس از برخورد با جداول واژگون می‌شود که در این حادثه ترک نشین زن ۲۰ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان می‌سپارد.

وی افزود: برخی از راکبان موتورسیکلت خیلی راحت و به دور از چشم قانون در پیاده‌روها تردد و از چراغ قرمز عبور می کنند، حقوق دیگر کاربران ترافیکی را زیر پا گذاشته و به خود اجازه می‌دهند که هر نوع تخلفی را در سطح شهر انجام دهند که نتیجه آن اینگونه تصادفات دلخراش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: البته پلیس راهور تهران بزرگ هم با اجرای طرح‌هایی و با اقدامات فرهنگی که انجام می‌دهد سعی در کاهش این نوع ناهنجاری‌ها و تصادفات و تخلفات دارد.

سرهنگ کشیر به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد قبل از روشن کردن موتورسیکلت حتما کلاه ایمنی خود را بر سرگذاشته و برای ترک‌نشین خود نیز کلاه ایمنی استاندارد تهیه کنند.

وی عنوان کرد: راکبان هیچ گاه در طول رانندگی کلاه ایمنی را از سر خود خارج نکرده و همیشه و در همه حال به رانندگی توجه داشته و تمام توجه و حواس خود را به راه و رانندگی معطوف دارند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کدخبر: 1036643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟