کشف بیش از 8 کیلوگرم مواد مخدر در "بناب"

به گزارش رکنا،سرهنگ"رحمان عبدی"در تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان بناب،شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر بناب قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس امنیت عمومی، یگان امداد و پاسگاه خوشه مهر بناب و با پشتیبانی خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان عجبشیر در یک عملیات پس از شناسایی محل با هماهنگی مراجع قضایی به محل عزیمت و در بازرسی از منزل مقدار 8 کیلو و 354 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 6 گرم سوخته تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ"عبدی"در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه،در صورت مشاهده یا اطلاع هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 1024824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟