آشنایی با شهر مارماریس

شهر مارماریس ملقب به بهشت ترکیه، با قرارگیری در جنوب ترکیه آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. سواحل زیبای این شهر بندری معمولا زمینه را برای تفریحات آبی و گشت و گذار در سواحل فراهم می‌کند. این شهر بندری مهم در استان موغله واقع شده؛ ریشه نام این شهر از واژه مارمارون به معنای سنگ مرمر الهام گرفته شده و البته این نامگذاری هم بی علت نیست. این شهر بندری، به واسطه سنگ‌های مرمرش بسیار معروف است و در سواحل این شهر، تا چشم کار می‌کند، سنگ‌های مرمر خودنمایی می‌کنند.

شهر مارماریس

دلایل سفر به شهر مارماریس از طریق تور و شرایط آن

گردشگرانی که به دنبال تجربه‌ای جدید در طی سفر به کشور ترکیه و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر دیگر کشور ترکیه به جز شهر استانبول و آنتالیا هستند، می‌توانند به این شهر سفر کنند. در واقع، تعطیلات تابستانی و آب و هوای مطبوع این منطقه مدیترانه‌ای، می‌تواند هر گردشگری را برای سفر به این شهر وسوسه کند. تورهای لحظه‌ آخری از لحاظ هزینه‌ای بسیار می‌توانند به صرفه باشند.. هواپیمایی معراج برای سفر هوایی به این شهر در نظر گرفته شده و معمولا بلیط آن حدود 30 میلیون تومان به ازای هر فرد هزینه دارد. پس از حدود 3 ساعت سفر هوایی، اقامت در بهترین هتل‌های شهر مارماریس نظیر پویینت بیچ هتل و لابراندا به عنوان هتل‌های لوکس و پنج ستاره، این سفر را به تجربه‌ای هیجان‌انگیز و لوکس تبدیل می‌کند.

بهترین زمان سفر با تور مارماریس

به واسطه موقعیت جغرافیایی این شهر و وجود سواحل پرشمار، فصل بهار و تابستان بهترین فصل برای سفر به این شهر است. دمای هوا در فصل تابستان معمولا بین 25 تا 35 درجه تغییر می‌کند و خبری از بارش باران حتی به صورت پراکنده در سواحل نیست. در فصل مرداد معمولا دمای هوا تا 40 درجه هم افزایش دارد و ماه تیر و شهریور زمان مناسب‌تری برای سفر به مارماریس است. بنابراین معتدل بودن هوا در این فصل از سال، آن را به بهترین زمان ممکن برای سفر به این شهر تبدیل می‌کند.

شهر مارماریس

بازدید از ساحل مارماریس در تور مارماریس

قلب تپنده شهر مارماریس که در مرکز شهر و درست در کنار بندر مارماریس قرار گرفته، یکی از اولین پیشنهادها برای گشت و گزار در این شهر است. این ساحل به واسطه موقعیت مکانی، معمولا شلوغ و زنده است و دور تا دور این ساحل را هتل‌های لوکس و رستوران‌هایی با فضای بین المللی احاطه کرده است. قلعه سنت جان، کوه‌ها و مناطق جنگلی اطراف بندر مارماریس مسلما فضا را برای عکس‌های یادگاری زیبای گردشگران فراهم می‌کند.

بازدید از ساحل ایچملر در تور مارماریس

این ساحل یکی از طولانی‌ترین سواحل شهر مارماریس به حساب می‌آید و در 9 کیلومتری جنوب غربی این شهر واقع شده است. از لحاظ بعد مسافتی، این شهر تا ساحل حدود 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. جنگلی که در کنار این ساحل قرار گرفته، این منطقه را به یکی از سواحل پربازدید مارماریس تبدیل کرده است.

شهر مارماریس

بازدید از ساحل تورونچ در تور مارماریس

این ساحل در 20 کیلومتری جنوب غربی شهر قرار دارد و با وجود خلیج کوچک و زیبایی که در این منطقه واقع شده، آرامش و حس رهایی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. فاصله این ساحل تا مرکز شهر حدود نیم ساعت است. جاده پیچ در پیچ این منطقه، به زیبایی‌های این ساحل افزوده و حتی در طول مسیر نیز می‌توان از طبیعت بکر این منطفه لذت برد.

بازدید از ساحل آموس در تور مارماریس

این ساحل نیز یکی از محبوب‌ترین و زیباترین سواحل مارماریس به شمار می‌آید. موقعیت جغرافیایی این پدیده گردشگری به گونه‌ای است که به واسطه قرارگیری در منطقه کوهستانی، پوشش‌های گیاهی متعددی دارد و از این رو در کنار گشت و گذار ساحلی، می‌توان از طبیعت جنگلی این منطقه نیز لذت برد. طبق تجربه گردشگران، ساحل آموس، مکان مناسبی برای تفریحات آبی همچون اسنورکلینگ است.

بازدید از ساحل کوملوبوک در تور مارماریس

این ساحل نیز در 26 کیلومتری نسبت به مرکز شهر مارماریس واقع شده است. آب‌های سبزآبی این ساحل، فضای بی‌نظیری را از جنبه گردشگری رقم زده و سالانه حضور تعداد زیادی از گردشگران در این منطقه، آن را به یکی از محبوب‌ترین سواحل مارماریس تبدیل کرده است. اقامتگاه‌ها و رستوران‌های در نظر گرفته شده در این منطقه، می‌تواند هر گونه نیاز گردشگران را برطرف کند و در واقع تمامی امکانات برای لذت بیشتر گردشگران فراهم شده است.

شهر مارماریس

کارشناسان مجموعه آریاک سفر، با ارائه مشاوره‌های تخصصی به صورت 24 ساعته، می‌توانند پاسخگوی سوالات شما در خصوص تور مارماریس باشند.

کدخبر: 1013949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟