بازداشت شرور خطرناک محله ابوذر / به خودروهای پارک شده هم رحم نمی کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 اظهار داشت فردی اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و تخریب خودرو های عبوری نموده که باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده و قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری 161 ابوذر سریعا به محل اعزام و طی بررسی ها و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی هویت متهم را شناسایی و مخفیگاه وی را کشف نمودند و با بررسی های بیشتر مشخص شد که نامبرده از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه می باشد.

این مقام  انتظامی ابراز داشت : پس از اخذ دستور قضایی ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی پس از اعزام به محل مخفیگاه متهم، او را زمینگیر و دستگیر نمودند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم 31 ساله دارای سوابق کیفری بوده و در بررسی های بیشتر ماموران پلیس از مخفیگاه متهم چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم و امنیت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو شهروندان اعتراف کرده و تا کنون سه نفر از شکات شناسایی و تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

سرهنگ نظری با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

کدخبر: 1014783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟