عکس و اسامی جذاب ترین بازیگران ترک سینما / از مریم مومن تا گلزار/ حتما ببینید!

هادی کاظمی

هادی کاظمی یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در ارومیه متولد شد و با بازی در سریال شب های برره به شهرت رسید و سمانه پاکدل دیگر هنرمند کشورمان همسر او است.

هادی کاظمی

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینمای ایران یکی دیگر از هنرمندان ترک سینمای ایران است که اصالتی آذربایجانی دارد و از سال 77 فعالیت های هنری را آغاز کرد و سوپراستار سینمای ایران است.

محمدرضا گلزار

رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان کشورمان یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در تجربه های متعددی در دنیای بازیگری و اجرا دارد و اجرای مسابقه خندوانه یکی از کارهای مشهور تلویزیونی او است.

رامبد جوان

امیر آقایی

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ارومیه متولد شد و از بازیگران ترک سینمای ایران است که در نقش های متعدد زیادی مقابل دوربین رفته و جوایز مختلفی در جشنواره های گوناگون کسب کرد.

امیر آقایی

اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از هنرمندان ترک تبار سینمای ایران است که تجربه بازی در نقش های طنز و جدی گوناگون را در کارنامه هنری اش دارد و یکی از چهره های موفق سینمای ایران است.

اکبر عبدی

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر یکی دیگر از بازیگران ترک سینمای ایران است که در شهر خوی متولد شد و از هنرمندانی است از سال 82 فعالیت های هنری را آغاز کرد و علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی هم در کارنامه هنری اش دارد.

هادی حجازی فر

مریم مومن

مریم مومن از دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد. او با تئاتر دانشجویی فعالیت هنری اش را آغاز و با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت.

مریم مومن

کدخبر: 1014328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟