آغاز ماه مهر با پویش «مشق همدل» در اصفهان/ مردم نیکوکار به میدان آمدند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها، اظهار داشت: مهربانی خیران با اهدای ملزومات و کمک هزینه های تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچون گذشته جاری است.

علی اخلاقی به توزیع اولین مرحله بسته های تحصیلی که شامل لوازم التحریر و کیف مدرسه می باشد، اشاره داشت و ادامه داد: در آستانه اجرای پویش مشق همدل با مشارکت خیران، ۴هزار و ۵۰۰ بسته ملزومات تحصیلی به ارزشی حدود ۴۰۰ هزار تومان تامین و به دانش آموزان اهدا شد.

وی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع بسته های لوازم التحریر بین بیش از ۳۷هزار دانش آموز و ۲هزار و ۸۰۰ دانشجوی تحت حمایت، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری، مساعدت حامیان در تامین کمک هزینه تحصیلی و لوازم التحریر به فرزندان معنوی شان و کمک های اهدایی سایر خیران و نیکوکاران بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

اخلاقی با دعوت از خیران، صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی استان برای کمک به تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان، گفت: ایام بازگشایی مدارس فرصت مناسبی است که نیک اندیشان استان برای بهره مندی حداکثری دانش آموزان تحت حمایت از ملزومات تحصیلی، گام های موثری بردارند تا آینده ای درخشان برای ایشان و ظرفیتی برای پیشرفت بیش از پیش کشور فراهم سازند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، به راه های خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند در ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و بیان داشت: هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای خود را به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان اهدا کنند.

کدخبر: 1037012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟