کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره  های فیلم و موسیقی فجر

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ امین درخشان صبح امروز (چهارشنبه 12 بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره های خبر خوب، فیلم فجر، هنرهای تجسمی و موسیقی فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فجر در استان گفت: تعداد ۱۶‌ فیلم از ۱۷ بهمن در سینماهای کهگیلویه و بویراحمد اکران می شود و تا ۲۳ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در عرصه هنرهای نمایشی دو اثر از این استان شرکت داشتند که جایزه بهترین بازیگر کودک به "امیرحسین پارسا" تعلق گرفت.

درخشان از میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره موسیقی فجر خبر داد و افزود: این جشنواره از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی یاسوج در سال ۱۳۸۷ با متراژ ۲۳ هزار مترمربع و با گستره ملی کلنگ زنی شد، گفت: عملیات اجرایی پروژه ارشاد با توجه به مشکلات اقتصادی متوقف شد که این پروژه برای بهره برداری در سه سال دیگر به بخش خصوصی واگذار شد.

وی در خصوص ساخت خانه مطبوعات در مرکز استان نیز گفت: این پروژه در اوایل ۱۴۰۲ افتتاح می شود و در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، در پایان این نشست از پوستر جشنواره فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 866393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟