با حضور بانوان در ورزشگاه ها مخالفتی نداریم/ با پوشش های نامناسب و هنجارشکنی ها در ورزشگاه ها مخالفیم

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم دکتر محمدصالح هاشمی گلپایگانی در همایش واجب فراموش شده در قم در مورد به ورود زنان به ورزشگاه ها و عدم مدیریت لازم اظهار داشت: حضور بانوان در ورزشگاه گناه نیست، اتفاقاتی که به دلیل عدم مدیریت در ورزشگاه می افتد و ناهنجاری هایی که صورت می گیرد نادرست است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: مسئولان می توانند بستر حضور خانواده ها را در ورزشگاه به وجود بیاورند تا آسیب های کمتری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با فحشا مخالفیم؛ ما با ورزش مخالفتی نداریم اما مخالف برخی از بدسلیقگی در عدم مدیریت این حضور و پوشش های نامناسب و هنجارشکنی ها هستیم.

هاشمی گلپایگانی بیان کرد: ما از دولت انقلابی انتظار داریم در این باره همراهی بیشتری در مدیریت بهتر برای حضور بانوان در ورزشگاه داشته باشند.

وی عنوان کرد: نباید به وسیله بازی های سیاسی اجازه دهیم در مورد مسائلی چون امر به معروف و نهی از منکر موج سواری شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده ایم هر تصمیمی باید پیوست شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد، اما بسیاری این موضوع را جدی نمی گیرند حتی به بسیاری از تذکرات در باب مسائل مختلف نیز توجهی نمی شود.

وی گفت: نمی توان با امر به معروف و نهی از منکرمخالفت کرد چرا که فریضه دینی و مطالبه مردمی است.

نظری/ قم

کدخبر: 823824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟