‍ اتصال ١٠٠ درصدی خانه های بهداشت فیروزه به اینترنت داخلی

به گزارش خبرنگار رکنا، مجید خجسته پور با اعلام این خبر گفت: در برخی مناطق شهرستان از جمله شورگشت، دستجرد، شوریاب و زروند به علت موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود موانعی نظیر تپه و کوه های بلند امکان اتصال به شبکه اینترنت داخلی میسر نبود. 

وی افزود: با تلاش و پیگیری های کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان فیروزه از هفته گذشته تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت شهرستان به شبکه اینترنت داخلی متصل شده اند.

 وی اظهار داشت: طبق گزارشی که از طریق شبکه شمس شبکه ملی سلامت وزارت بهداشت نیز قابل حصول است تمامی مناطق زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان فیروزه با وجود مشکلات فراوان و گستردگی و پراکندگی روستاها متصل به شبکه اینترانت و اینترنت داخلی می باشند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه ادامه داد: تمامی مراحل نصب دکل، پیکربندی آنتن و مسیریابی و خرید تجهیزات توسط پرسنل فناوری اطلاعات شبکه بهداشت این شهرستان بررسی و انجام شده است.

خجسته پور خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بستر لازم جهت اجرای مکاتبات الکترونیک، دسترسی به تمامی سامانه های دانشگاهی و انجام حضور و غیاب آنلاین در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت فراهم شده است.

نیشابور/ قاسم آبادی

کدخبر: 730932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟