فال و طالع بینی 2 تیر ماه + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر است؛ حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مسئله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌ به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما در رفتار با فردی که مشکلات خیلی کوچک و جزئی را تبدیل به فاجعه‌ای بزرگ می‌کند بی طاقت شده و صبر و تحمل تان را از دست داده‌اید. حتی اگر لازم شد روی این کار کنترل داشته باشید لازم نیست به خاطر پرداختن به مسائل یک نفر دیگر کارتان را متوقف کنید. اگر دیگران به این رفتارهای خود ادامه دادند سعی کنید که فقط ازشان دوری بجویید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که با وجود اینکه امروز خیلی دیر می‌گذرد ولی شما از شرایط موجود راضی هستید. شما آماده‌اید با مشکلات سرشاخ بشوید! اما ندای درون تان بهتان می‌گوید الان وقت مناسبی نیست. حتی اگر اهمیت آرام تر کار کردن را فهمیده باشید تا موقعی که تغییرات لازم را اجرا نکنید از ناامیدی در نخواهید آمد.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود؛ به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید. کمی هم در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌ بوده و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد؛ به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما انگیزه و انرژی کافی را برای تلاش به منظور رسیدن به اهداف طولانی مدت خود  خواهید داشت. به یاد داشته باشید که شما توانایی این را دارید که از عجیب ترین راه های ممکن کسب درآمد کنید و مجبور نیستید حتما مثل بقیه مردم باشید. دل تان می خواهد بی خیال باشید و به خودتان سخت نگیرید؟ نه! الان اصلا وقت این کار نیست. امروز در تمامی زمینه ها ازجمله کار، عشق و تفریح سرشار از انگیزه و خلاقیت هستید. به اینکه چه چیزی برای شما ارزشمند است خوب فکر کرده و سپس برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و با شجاعت تمام قدم بردارید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفس تان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آنچه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چراکه همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. شاید کمی نگران و هیجان زده باشید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید اما خودتان را ناراحت نکنید، این اتفاقات پیش می آید. کمی صبوری کنید و خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که به تازگی برای استراحت کردن و داشتن آرامش با چالش مواجه شده اید اما سرانجام مسیر و عادت زندگی خود را خواهید یافت، هرچند که ممکن است این مسیر پر از دست انداز باشد! این قدرت و توانایی را دارید که تشخیص بدهید چه کاری برایتان خوب است؛ به جای اینکه به نقاط ضعف خود فکر کنید، بهتر است روی مهارت و توانایی هایی که دارید تمرکز کنید. توجه داشته باشید که زیرک بودن بیش از حد نیز می تواند دردسرساز بوده و یک احساس خوب را به شرایط بد تبدیل کند!

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات برای پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است؛ به همین دلیل دچار نزاع یا ستیز با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید؛ به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است. اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که نیازهای عاطفی شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. با این وجود برای بیان کردن درخواست هایی که دارید با مشکل خاصی روبرو نشده و به راحتی می توانید صحبت هایتان را بیان کنید. باید مراقب باشید که بیش از حد تقاضا و درخواستی نداشته باشید زیرا در غیر این صورت با پاسخ خاصی روبرو نشده و ممکن است احساس ناامیدی کنید. بهتر است از نعمت هایی که دارید لذت برده و سپاسگزار آنها باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دل تان را بزنید و هرطور که دل تان می خواهد تصمیم بگیرید. امروز دل تان می خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز از آن روزهایی است که به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و با این کار تحسین دیگران را خواهید برانگیخت و شاید حتی بتوانید دوست یا همکاری را موعظه کرده و به تفکر مثبت تشویق کنید. مواظب باشید که در تلاش برای خوشحال کردن دیگران مورد سوءاستفاده قرار نگیرید. برای این کار در ذهن خود برخی مرزها را مشخص کنید و به مرزهایی که تعیین شده وفادار باقی بمانید.

کدخبر: 1010570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟