فرکی: غیرفوتبالی‌ها برای تیم ملی تصمیم می‌گیرند/ در فوتبال ایران جایی برای آدم‌های سالم نیست

حسین فرکی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت این روزهای فوتبال ایران گفت: به شخصه به صلاح نمی‌بینم که کادر فعلی عوض شود و باید با اسکوچیچ ادامه دهیم، اما خب هزار و یک دلیلی که من به عنوان بازیکن و مربی اسبق برای ادامه با این کادر فنی در ذهن دارم شاید برای فدراسیون‌نشین‌ها تعریف دیگری داشته باشد. از فدراسیون بدون صاحب و بی مدیر فعلی فوتبال ما بیشتر از این انتظار نمی‌رود.

وی ادامه داد: وقتی برای فوتبال ما آدم‌های غیر فوتبالی و در جایی به غیر از ساختمان فدراسیون تصمیم می‌گیرند، همین می‌شود که هر کسی به خود اجازه می‌دهد به این موضوع ورود کرده و برای یک آش فوتبالی هزاران آشپز وجود دارد.

فرکی درپاسخ به این سوال که چرا کانون مربیان و امثال شما قدیمی‌ها تصمیم گیرنده نیستید و اصلا در گود قرار ندارید گفت: ما مجبوریم بسوزیم و بسازیم و آدم‌های سالم و بی غل و غش باید از این فوتبال کثیف دور باشند. آدم‌هایی با انگیز که هرکدام دلشان برای منافع ملی و فوتبالشان می‌سوزد. جایی هم نیست که ما فریاد بزنیم و اصلا کانون مربیان نقشی در مجمع و انتخابات ندارد که بتواند تصمیم گیر باشد. کانون مربیان که ما هم عضو آن و هم در هیات مدیره آن هستیم، به دلیل ترس فدراسیونیها حتی حق دادن یک رای را هم ندارد تا آدم‌های خودشان در این رده باشند و برای همین وقتی برای تیم ملی در فاصله چند ماه مانده به جام‌جهانی این تصمیم‌های غیر منطقی را اتخاذ می‌کنند باید ساکت باشیم و غیر فوتبالی‌ها حرف بزنند.

مربی اسبق تیم ملی افزود: این تیم ملی نیاز به آرامش دارد و جالب تر اینکه این 2 دستگی به بازیکنان هم رسیده و کمتیه انضباطی فدراسیون باید ورود می‌کرد و اجازه دخالت بازیکنان را در این قضیه نمی‌داد و خنده‌دار است که هیچ برخوردی هم نمی‌شود. وقتی سرجای خودش برخورد و تصمیم درست گرفته نمی‌شود، همین اتفاق‌ها را باید شاهد باشیم. تعویض کادر فنی یا باید انجام نشود و یا اگر دوستان اصرار دارند باید خیلی پیشتر از این‌ها انجام می‌شد و تیم ملی به حاشیه نمی‌رفت.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 802465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟