پیشنهاد یک کار خوب سالار عقیلی برای معتادان

سالار عقیلی پیشنهاد داد تا به صورت اختصاصی برای معتادان کنسرتی برپا شود.

معتادان می توانند به صورت اختصاصی در کنسرت آینده سالار عقیلی شرکت کنند.

به گزارش رکنا، سالار عقیلی در حاشیه نشست دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با سفرا، دیپلمات‌ها و نمایندگان دفاتر تخصصی سازمان ملل متحد در تهران به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر افزود: سفیر مبارزه با مواد مخدر انتخاب شدم که امیدوارم بتوانم به جامعه و کسانی که درگیر این بیماری و این معضل اجتماعی هستند، کمک کنم.

وی گفت: یکی از علل روی آوردن جوانان به این بیماری یا معضل این است که پدر و مادر‌ها دعوا‌های خانوادگی خود را جلوی فرزندان خود انجام می‌دهند که از دوران طفولیت این‌ها با هم پرخاشگری می‌کنند و این در روحیه فرزندشان تاثیر می‌گذارد، خواهش من این است اگر پدر و مادر‌ها مشکل دارند هیچ وقت جلوی فرزندشان دعوا نکنند که این یکی از علل روی آوردن فرزندان و جوانان به اعتیاد است.

وی گفت: دومین علل (گرایش جوانان به اعتیاد) تاثیر پذیری از اجتماع و جامعه است، بخصوص در دوران دبیرستان و راهنمایی که یکی از ادوار مهم زندگی برای کودکان و نوجوانان است، اگر در این دوران با دوستان ناباب و نارفیق همنشین شوند، باعث می‌شود گرفتار اعتیاد و این بلا شوند.

آقای عقیلی افزود: به هرحال ما تلاش می‌کنیم حتی اگر یک نفر هم که باشد، بتوانیم از اعتیاد باز بداریم و این باعث افتخار بنده و هنرمندان و ورزشکاران است که امروز بعنوان سفیر در این جمع حضور داشتند و در روحیه مردم خیلی تاثیرگذار است.

وی گفت: طرحی گذاشتم و پیشنهاد دادم که ما یک کنسرت برای کسانی که اعتیاد دارند، بگذاریم و در اثنای آن با آن‌ها صحبت کنیم شاید ۴ نفر از قبل این مسئله از این راه و مسیری که دارند به زندگی طبیعی خود برگردند.

وی گفت: امیدوارم روزی را در کشور شاهد باشیم که یک معتاد هم نداشته باشیم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟