فال ابجد واقعی 26 مهر + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: در حال حاضر شما بیشتر از اهداف فردی خود روی ثبات بخشیدن به روابط اجتماعی که باعث شادی تان می شود متمرکز شده اید. بیشتر از آنکه حرکات خود را برای بالا رفتن از پله های نردبان موفقیت برنامه ریزی کنید ذهن تان درگیر حفظ موقعیت تان در میان گروه دوستان و نزدیکان تان است اما متاسفانه انگار مسائلی در جریان است که کنترل آنها از دست شما خارج است. با این حال نباید اجازه دهید که احساس ناامنی و نگرانی ناشی از این وضعیت باعث شود بدون فکر کردن کاری کنید که بعدا از آن پشیمان شوید. اگر می خواهید محبوبیت خودتان را حفظ کنید کافی است بهترین نسخه از خودتان باشید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: آیا از اینکه کاری برای بهبود بخشیدن وضعیت فعلی تان از دست شما ساخته نیست مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که انتخاب شما نبوده یا گذشته تان آن را به شما تحمیل کرده است؟ خودتان را نجات بدهید! دیگران مسئولیت های بسیار زیادی را به عهده شما گذاشته اند و حالا فشار این بار سنگین دارد شما را زمین می زند. از اینکه خودتان را از این وضعیت رها کنید نترسید و یاد بگیرید که هر وقت لازم بود به دیگران جواب «نه» بدهید. شاید رویاهای بزرگی را برای زندگی و آینده خود در سر داشته باشید اما پای عملی کردن این رویاها که به میان می آید احساس ناتوانی می کنید؛ امروز به خودتان استراحت بدهید و فردا به این موضوع بپردازید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز شما حسابی سر حال هستید. انگار یک فرشته کوچک به سراغ تان آمده و تمام دشواری های چند هفته گذشته را از ذهن تان پاک کرده و بقایای آنها را هم از سر راه تان برداشته است. از این احساس رهایی از نگرانی ها و مشکلات لذت ببرید. شما امروز نسبت به نیت قلبی هیچ کس تردید نخواهید داشت و احساس می کنید که تمام حرف ها و رفتارهای دیگران از روی صداقت و صمیمیت است. این نگرش شما نسبت به دیگران قابل تحسین است اما کمی بیشتر حواس تان را جمع کنید، همه ما رقبا و حسودانی هم داریم.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: امروز احساسات و کارهایتان به خوبی هماهنگ و هم جهت شده اند و این بدان معناست که شما دارید کارهایی را انجام می دهید که با خود واقعی و باورهای حقیقی تان تطابق بیشتری دارد. این هماهنگی فوق العاده شما را از دردسرها و مشکلات دور نگه خواهد داشت و کمک خواهد کرد که روی انجام کارهایتان متمرکز شوید و بهترین نتیجه های ممکن را به دست بیاورید. تا وقتی براساس باورهای قلبی خود پیش بروید هیچ نیازی به توجیه خودتان و کارهایتان حس نخواهید کرد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز شما باید به صورت کامل و صد درصد با خودتان صادق باشید، در غیر این صورت قطعا به مشکل خواهید خورد. اگر اتفاقاتی که برایتان پیش می آید ارزش ها و باورهای قدیمی تان که دیگر به کارتان هم نمی آید را به چالش می کشد از اینکه این باورها را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و در صورت لزوم آنها را کنار بگذارید هیچ ترس و وحشتی نداشته باشید. اولویت ها و اهداف خود را براساس تفکرات و اعتقادات فعلی خود تعیین کنید و براساس آن برنامه هایی را که برای زندگی خود دارید مشخص کنید. تنها چیزی که در این دنیا هیچ تغییری نمی کند این واقعیت است که همه چیز تغییر می کند و هیچ چیز قطعی نیست!

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر فال ابجد: امروز این طور به نظر می رسد که دیگران با مسائل به اندازه ای که شما انتظار دارید جدی برخورد نمی کنند. اگر می بینید همه به نظرتان همین طور هستند به احتمال زیاد نشانه این است که شما دارید بیش از حد به خودتان و دیگران سخت می گیرید! زندگی یک بازی است و در این جهان بیکران ما همچون ذراتی معلق در فضا هستیم. زندگی ما در مقایسه با جهان هستی به اندازه یک چشم برهم زدن طول می کشد، خودتان و زندگی را بیش از اندازه جدی نگیرید. امروز شما نمی توانید احساسات خود را مخفی کرده و نفرت یا علاقه خود را به اطرافیان تان از آنها پنهان کنید، پس مواظب باشید این موضوع اثر منفی روی روزتان نگذارد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: ذهن خودتان را درگیر به دست آوردن چیزهایی بیشتر از آنچه دارید نکنید و به جای این کار روی داشته هایتان تمرکز کنید. آنچه در اختیار دارید را به کار بگیرید و آنچه ندای درون تان به شما می گوید را گوش کنید. حس ششم شما خیلی خوب می داند که چه چیزی به نفع تان است و چه چیزی به ضررتان. وقت خودتان را به خاطر کارها و مسائل بی اهمیت هدر ندهید و روی اولویت های اصلی خود تمرکز کنید. امروز هرقدر احساسات تان بیشتر متعادل و باثبات باشد موفقیت بیشتری سراغ تان خواهد آمد. سعی کنید جلوی زبان تان را گرفته و حرف هایتان را به راحتی و با اطمینان خاطر با هر کسی در میان نگذارید؛ این کار به ضرر شما تمام خواهد شد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: امروز به دنبال بهترین ها باشید و به هیچ چیز کمتر از بهترین هم راضی نشوید. انرژی فراوانی در حال حاضر در اختیار شما قرار گرفته است که باید آن را مورد استفاده قرار داده و به احساسات خود بها بدهید. اجازه ندهید به خاطر جلوگیری از آسیب دیدن احساسات دیگران برنامه هایی که برای زندگی خودتان دارید قربانی شود. بقیه می توانند از خودشان و احساسات شان مراقبت کنند و بهتر است حداقل در حال حاضر فقط روی خودتان تمرکز کنید؛ شما در درجه اول نسبت به خودتان مسئول هستید، پس کاری را انجام دهید که به خیر و صلاح تان است.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: شما فردی دست و دلباز  هستید و این احساس امروز آنقدر در شما تشدید می شود که برای کمک به دیگران تمام انرژی و توان خود را خرج می کنید. شاید از اینکه دیگران مانند شما نیستند کمی ناراحت و دلگیر شوید اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت تان شود. حتی یک فرد مانند شما هم می تواند در جهان تفاوت ایجاد کند. بهتر است گذشته را فراموش و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. فقط کافی است انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج د آ

تعبیر فال ابجد: امروز از آن روزهایی است که انگار دنیا با شما همراه است. احساس می کنید بسیار قوی شده اید و می توانید با یک پرش به اوج بلندترین ساختمان ها صعود کنید. از این فرصت بهره ببرید و آن کارهایی که مدت ها دل تان می خواسته شروع کنید اما از انجام آنها وحشت داشته اید را انجام بدهید. شما در حال حاضر انرژی و اعتماد به نفس بسیاری را در اختیار دارید و تقریبا در انجام هر کاری که امتحان کنید موفق خواهید بود، پس وقت باارزش خودتان را با کارهای بیهوده ای مثل تلویزیون نگاه کردن یا چرخیدن در شبکه های اجتماعی مختلف هدر ندهید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: زندگی شما در دست های خودتان است. می توانید آن را رها کنید تا دیگران کنترل امور آن را به دست گیرند یا اینکه خود آنطور که دل تان می خواهد آن را پیش ببرید. شاید فکر می کنید که توانایی لازم را برای این کار ندارید اما اشتباه می کنید. زیرا هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی‌تان بگذارید تا معجزاتش را ببینید. انجام دادن کارهای هیجان انگیز می تواند اعتماد به نفس را به شما بازگرداند.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: شما اخیرا فشار زیادی به خودتان آورده اید. بهتر است برای مدتی کارهای خود را رها و زمان خود را صرف خوشگذرانی کنید. مطمئن باشید نه تنها وقت تان هدر نخواهد رفت بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. آن وقت با ذهن باز می توانید بهترین تصمیمات را بگیرید. دوستی در خانه تان را می زند و کمکی از شما می خواهد. اگرچه دل تان برایش می سوزد اما بهتر است به جای اینکه شما مسئولیت های او را بپذیرید به او پیشنهاد دهید تا خودش قدم جلو بگذارد.

کدخبر: 1052138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی