فال ابجد 21 مهر + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: از دوستان تان انتظار دارید که وقتی خواسته ای از شما دارند صادقانه آن را بگویند. گاهی از این می ترسید که مبادا پشت کلماتی که می گویند چیز دیگری را پنهان کرده باشند. به شما توصیه می شود که احمقانه رفتار نکنید. اصلا دلیلی وجود ندارد که چیزی را با اجبار تحمیل کنید، زیرا همه حقایق خودش به وقت مناسب آشکار خواهد شد. دخالت شما فقط به مشکلات دامن خواهد زد، پس بگذارید دیگران هروقت خودشان خواستند اسرارشان را به شما بگویند.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر فال ابجد: از اتفاق هایی که در اطراف شما روی می دهد خیلی خوش تان نمی آید اما به این معنا نیست که روز بدی را در پیش خواهید داشت. اکنون زمان عقب نشینی و دادن سکان به دست دیگران نیست. اگر مشکلی وجود دارد با آن مخالفت کنید و اجازه ندهید زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. از افراد مطمئن مشاوره بگیرید و خود را در مسیر درست قرار دهید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: امروز افکارتان از وضوح بالایی برخوردارند و شاید بتوانید آنها را به واقعیت تبدیل کنید. برای اینکه در تحقق افکارتان موفق شوید بهتر است با دیگران مشورت کنید. برای غلبه بر موانعی که سر راه تان قرار می گیرد باید خلاقیت به خرج دهید. به نتیجه نهایی فکر کنید و نسبت به آن خوشبین باشید تا نگرانی بر شما غلبه نکند. یادتان باشد که به رویاهایتان شک نکنید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز به قدری برای خودتان خوش و مشغول هستید که خوشحال کردن اطرافیان را از یادتان می برید. به واسطه انرژی های مثبت امروز حال بسیار خوبی خواهید داشت و از همه لحظه های خود لذت خواهید برد اما باید درک کنید شاید دیگران روز سختی را در پیش داشته اند و باید شرایط روحی آنها را درک کرد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: شما شخصی هستید که به پیشرفت‌ها و دستاوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید؛ البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید بلکه فقط بدین معنی است که شما باید به تعهداتی که می‌دهید بیشتر توجه کنید. شما اگر بیشتر از توان تان مسئولیت قبول کنید ممکن است همه چیز را خراب تر کنید. پس قبل از دادن جواب مثبت خوب فکر کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز احساسات شما بسیار پویا و زیاد خواهد بود. به حدی که همه کارهای شما را تحت تاثیر شما قرار می دهد. بهتر است این حرف را باور کنید و تا دیر نشده است کنترل آنها را به دست بگیرید. البته منظور این نیست که احساسات خود را نادیده بگیرید بلکه باید فقط آنها را کنترل کنید. روزمرگی و بیهودگی دو حسی هستند که با تمام وجود می خواهید از آنها دوری کنید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: مدام به این فکر می کنید که چرا نقشه های اخیرتان با شکست مواجه شدند. می خواهید هرطور شده موانع را از میان بردارید، پس بدانید که باید میانه روی را پیشه کنید. برای اینکه به مقصودتان برسید یادتان باشد که اشتباهات را اصلاح کنید. اصلا کار درستی نیست که با شتاب وارد عمل شوید. اگر زیاده روی کنید درست مثل این است که هیچ اقدامی را در پیش نگرفته اید. مدام به گذشته فکر نکنید، حواس تان به مسیری باشد که در پیش دارید و برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: تصمیم دارید احساسات تان را مدفون کنید تا بتوانید از محدودیت هایتان فراتر روید. برای اینکه احساس رضایت کنید باید ظاهر اجتماعی خود را حفظ و اضطراب تان را پنهان کنید، به این ترتیب دیگران فکر خواهند کرد که از هیچ چیز نمی ترسید. بدانید که نیازی نیست طوری رفتار کنید که همه شما را یک قهرمان ببینند. فقط باید به آرامی و آهستگی به راه خودتان بروید، بعد نتیجه مطلوب خودش پیش خواهد آمد.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: کند و کاو در اعماق مسائل احساسی برای شما کار خوب و مناسبی نیست ولی امروز شما می‌دانید که با این کار چیز جدیدی خواهید آموخت. شما اعتقاد دارید که اطلاعات خیلی قدرتمند هستند و زیاد سوال کردن شما را قادر می‌کند جواب مشکلات پیچیده‌ای که قصد حل کردن شان را داشتید، بیابید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: شما امروز می‌توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید و به خاطر همین ظاهرا خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدی تان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعا شادی را تجربه کنید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: امروز سرشار از انرژی هستید و تصمیم دارید که هیجان تان را پنهان کنید، زیرا فکر می کنید که در غیر این صورت تعادل همه چیز به هم خواهد خورد اما متأسفانه اگر احساسات تان را بروز ندهید به جای اینکه به اطرافیان تان کمک کرده باشید فقط به آنها فشار وارد کرده اید. به شما توصیه می شود که بسیار احتیاط کنید و احساسات تان را به تدریج فاش کنید تا دیگران از شدت شور و هیجان شما آسیب نبینند.

کدخبر: 1050311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی