مادر سنگدل از سوی پدر سارا کوچولو بخشیده شد / این زن به خاطر شوهر صیغه ای دخترش را به کام مرگ فرستاد+عکس

به گزارش رکنا ، ساعت 6 صبح دومین روز فروردین ماه سال جاری دختربچه 4 ساله ای به طرزمرموزی درخزانه تهران به کام مرگ فرو رفت و تحقیقات پلیس ی نشان داد مادر جوان این کودک وقتی از خواب بیدار می شود با بد حالی وی روبرو شده و وی را به بیمارستان انتقال داده است اما این دختر کوچولو قبل از رسیدن به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته بود.
بدین ترتیب بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی ازماموران اداره 10 برای تحقیقات وارد عمل شوند و در ادامه جسد دختر کوچولو به پزشکی قانونی منتقل شد.
مادر سارا کوچولو که مریم 30 ساله است در ادعاهایش به ماموران گفت: شب قبل از حادثه سارا سرگرم بازی بود و بعد از شام کنار من خوابید اما صبح وقتی بیدار شدم دیدم سارا نفس نمی کشد که با جیغ و فریاد از برادرهایم کمک خواستم و آنها با اورژانس تماس گرفتند و وقتی پزشکان برای کمک آمدند دیدیم دخترم دیگر زنده نیست.
این ادعا در حالی بود که پزشکی قانونی پس از اقدامات فنی علت مرگ سارا کوچولو را خوردن قرص متادون اعلام کردند و همین کافی بود تا مریم مجبور به افشاگری شود.
مادر ساراکوچولو ادامه داد: بیکار بودم و هیچ درآمدی برای تامین زندگی ام نداشتم و با جدایی در کنار خانواده ام زندگی می کردم و این در حالی بود که مادرشوهرم نیز برای کمک به زندگی نوه اش با اصرارهای من ماهانه 50 هزارتومان پرداخت می کرد و به دنبال تغییر در زندگی ام بودم.
وی افزود: خواستگارهای زیادی داشتم اما همه آنها به خاطر دخترم راضی به زندگی با من نبودند تا اینکه با مردی که به او علاقه داشتم صیغه کردیم هرچه اصرار کردم عقد دایم کنیم سارا را بهانه آورد وحاضر به ازدواج با من نشد به همین خاطر تصمیم گرفتم دخترم را که مانع ازدواج من بود را به قتل برسانم.
این مادر ادامه داد: شب حادثه چند قرص متادون به دخترم دادم و با هم خوابیدیم که نیمه های شب متوجه بد بودن حالش شدم اما روی سرش پتو کشیدم تا چیزی نبینم و صبح وقتی مطمئن شدم سارا زنده نیست با سر وصدا از برادرانم کمک خواستم.
تحقیقات فنی از مادر دخترکش ادامه داشت تا اینکه پدر ساراکوچولو که از زندان آزاد شده است روز شنبه 30 مرداد با مراجعه به دادسرای امورجنایی از گذشت خون دخترش خبر داد.
این مرد به بازپرس منافی آذر گفت: مادر مریم به خاطر وابستگی زیادی که به نوه اش داشته از من می خواست که از خون بچه ام نگذرم تا سارا به دار مجازات آویخته شود اما نمی توانم این کار را بکنم و با بخشیدنم می خواهم که مریم تا آخر عمر با عذاب وجدان زندگی کند چون دخترمان بی گناه و معصوم بود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟