عکس های سقوط مرگبار مرد تهرانی هنگام فرار با طناب از طبقه ششم ! + علت فرار

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، امروز یکشنبه هجدهم مهرماه، ماموران کلانتری 179 خلیج فارس گزارش مرگ مرد جوانی را به دلیل سقوط از تراس طبقه ششم یک ساختمانی در مجتمع مسکونی مهسا  به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

سقوط مرگبار مرد تهرانی در محله خلیج فارس

ماموران پلیس به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند، ساعت 8 صبح امروز گروهی طلبکار به خانه مرد جوان جهت گرفتن طلب 250 میلیون تومانی از پدر متوفی مراجعه کردند. همین موضوع باعث شد متوفی به اشتباه گمان کند، طلبکاران برای وصول طلبشان از او به خانه مراجعه کرده اند. برای همین متوفی به تراس رفته و با طناب خودش را جهت فرار از دست طلبکاران به پایین آویزان کرده است. دقایقی بعد طنابی که متوفی از آن آویزان شده بود به دلیل اضافه وزن زیاد پاره شده و فرد مذکور به پایین سقوط کرد. این درحالی بود که ساعتی بعد مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان  فوت کرد.

سقوط مرگبار مرد تهرانی در محله خلیج فارس

بدین ترتیب تیم جنایی و ماموران پلیس در در محل مذکور حاضر شدند و تحقیقات گسترده را آغاز کردند. همچنین بازپرس ویژه پرونده به مأموران پلیس دستور داد با تحقیق از همسایه‌ها و با بازبینی دوربین‌های مداربسته نزدیکی محل حادثه از چگونگی رخ دادن سقوط مرگبار مطلع شوند.

سقوط مرگبار مرد تهرانی در محله خلیج فارس

بنابراین گزارش، به دستور بازپرس پرونده جسد مرد 30 ساله به پزشکی قانونی جهت سیرمراحل قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

کدخبر: 728557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟