طلاق الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی با این فیلم لو رفت! / صفر تا صد حاشیه پشت پرده!

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در سال 1392 با یکدیگر ازدواج کردند. داستان آشنایی الیکا عبدالرزاقی و همسرش به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم آنها نقش زن و شوهر را بازی می کردند.

شماره1: وقتی کسی با گفتن "به‌به" به عقب می‌رود و کمی فاصله می‌گیرد، این به معنای بی‌علاقگی یا عدم عشق نیست. شاید تنها نخواسته باشد درباره‌ی موضوع صحبت کند. اما در زبان بدن، این حرکت به عنوان یک نشانه منفی تلقی می‌شود، چرا که نوعی عقب‌نشینی است.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

شماره 2:نگاه به پایین سمت چپ. این نوع نگاه، همان‌طور که هم امین و هم الیکا بارها انجام داده‌اند، نشانگر دیالوگ درونی و تفکرات ذهنی است. این نگاه در زبان بدن به عنوان نشانه‌ای منفی شناخته می‌شود، چرا که اغلب بیانگر فرو رفتن فرد در افکار و احساسات عمیق، شاید حتی بحرانی است. اگرچه ممکن است این افکار مثبت هم باشند، اما احتمال منفی بودنشان بیشتر است، که دلیل آن را در پایان خواهم گفت.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

شماره 3: نگاه به بالا سمت چپ. این حرکت نشان‌دهنده فکر کردن به گذشته و یادآوری خاطرات است. بنابراین، اگر فردی در این حالت صحبت کند، می‌توان گفت که صادقانه از گذشته می‌گوید. اما اگر در حال صحبت از آینده باشد و این نگاه را داشته باشد، احتمال دروغ گفتن بیشتر است. خاطرات گذشته اما، معمولاً واقعی هستند.

امین زندگانی

شماره 4: این قسمت جالب است. امین ابتدا به پایین سمت چپ نگاه می‌کند که یعنی درگیر تفکرات درونی‌اش است. سپس با حالتی عصبی شروع به خاراندن دستش می‌کند، نشانه‌ای از ناراحتی، استرس و عصبانیت. بعد ناگهان به بالا سمت چپ نگاه می‌کند، به یاد خاطرات قدیمی می‌افتد. همان‌جا می‌گوید که الیکا خیلی از خودگذشتگی کرده است...

این ویدیو به یکی از این تفاسیر اشاره دارد که این زوج یکدیگر را بسیار دوست دارند، اما مشکلاتی از گذشته آنها را اذیت می‌کند. خاطرات تلخی که گاه به ذهنشان می‌آید، اما چون عشق میانشان قوی است، ترجیح می‌دهند به آنها اهمیت ندهند و در نهایت از همدیگر با نیکی یاد می‌کنند.

کدخبر: 1039277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟