سوسانو چرا زیبا و جوان مانده است !؟ + عکس های خانوادگی  و بیوگرافی خانم بازیگر

بیوگرافی

هان‌ های جین یک بازیگر متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱ (۵ آبان ۱۳۶۰) در کره جنوبی است که تحصیلات خود را در موسسه هنری سئول در رشته سینما به پایان رسانده است.

image-657

سوسانو دارای یک برادر و دو خواهر بود. متأسفانه برادرش در سال ۲۰۱۰ در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

image-652

او از ۲۱ سالگی به بازیگری پرداخته و در ۲۵ سالگی با بازی در نقش سوسانو در سریال جومونگ شناخته شد.

اولین فیلم

image-649

هان های جین برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ و در سن ۲۰ سالگی با بازی در فیلم کوتاه Magic Thumping به عنوان بازیگر در جلوی دوربین دعوت شد. همچنین در سال ۲۰۰۲ با بازی در سریال دوستان که اولین محصول مشترک کشورهای کره جنوبی و ژاپن بود، مورد توجه قرار گرفت.

شهرت

image-647

بازی هان های جی در سریال تاریخی جومونگ در سال ۲۰۰۶ در سن ۲۵ سالگی او را به شهرت و موفقیت بیشتری در کره جنوبی و کشورهای دیگر مانند ایران رساند.

ازدواج و همسر

image-653

های جین از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ با نائول، خواننده معروف کره جنوبی از گروه موسیقی «براون آید سول» در ارتباط بوده است، اما آنها جدا شدند.

وی در مارس ۲۰۱۳ با کی سونگ یونگ، ستاره فوتبال کره جنوبی که هشت سال از او کوچکتر است، آشنا شد و پس از دو ماه نامزدی، این زوج در جولای ۲۰۱۳ با هم ازدواج کردند.

فوت پدر

image-645

پدر های جین یک سال قبل از مراسم ازدواج فوت کرد. بنابراین در روز عروسی، پدرشوهرش به جای پدر با او به مراسم عقد در کلیسا رفت. آنها جشن عروسی خود را در هتل بین‌قاره‌ای سئول برگزار کردند.

فرزند

image-644

های جین و همسرش در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۵ صاحب دختری دختری با نام کی سو-اون شدند.

image-648

image-646

کدخبر: 1002095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟