پایان کمین سارق خودروهای محله ستارخان / دزد جسور درتعقیب و گریز پلیسی زمینگیر شد

سارق خودروها که به 10 فقره سرقت اعتراف کرد، توسط ماموران کلانتری 118 ستارخان پس از تعقیب و گریز دستگیر شد. پرونده او به مراجع قضائی ارسال شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو ایشان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری 118 ستارخان قرار گرفت.
 
سرهنگ افشار ادامه داد: عوامل کلانتری به محل سرقت اعزام شدند و با بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخصات ظاهری سارق شناسایی و به در اختیار واحد های گشت قرار گرفت.
 
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد:ماموران گشت کلانتری روز گذشته با مشاهده سارق که در محدوده حوزه استحفاظی در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بود، مشاهده و سریعا جهت دستگیری وی اقدام کردند.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:متهم با مشاهده ماموران سریعا از محل متواری شد که با درایت و هوشیاری ماموران و ایجاد طرح مهار پس از یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری متهم شدند.
 
وی افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص گردید که از سارقان سابقه دار بوده و به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که حتما خودرو های خود را در محلی که مجهز به دوربین مداربسته است پارک و از نگهداری تجهیزات ارزشمند در داخل خودرو خودداری نمایند.
کدخبر: 1027476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟