کاهش ۳۹۵ نفری جانباختگان در سوانح رانندگی نوروزی / افزایش جریمه ها تخلفات را ۱۹ درصد کاهش داده است!

به گزارش خبرنگار رکنا،سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا، در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد شهید صارمی، از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع تقدیر کرد، وی بر نقش مهم خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به جامعه و ارتقای فرهنگ رانندگی تأکید کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش جانباختگان تصادفات در طرح نوروزی خبر داد و این کاهش را نتیجه تلاش همکاران و اقدامات انجام‌شده دانستو گفت:همچنین با افزایش تعداد خودروها، گواهینامه‌های جدید و تردد در جاده‌ها در سه ماهه اول سال 1403  همچنان شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم.

حسینی در خصوص موضوع مهم نقل و انتقال خودرو گفت:من به مردم این نوید را می دهم که در آینده ای نزدیک با کاهش زمان انتظار و اتمام صف‌های طولانی روبرو خواهیم بود و همچنین باید بگویم که پلاک‌های نو شماره خودروهای وارداتی نیز مشمول شماره‌گذاری سریع خواهند شد.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه در مورد افزایش نرخ جریمه‌ها اعلام کرد: از زمان اجرای این طرح، ۱۹ درصد کاهش تخلفات را شاهد بوده‌ایم.

سردار حسینی در پایان به اهمیت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و اعلام آمادگی کامل پلیس راهور فراجا برای تأمین امنیت ترافیکی و تسهیل تردد زائران در این ایام را اعلام کرد، همچنین باید بگویم با اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی برای ارائه مطمئن هستیم بهترین خدمات به زائران ارائه خواهیم داد.

کدخبر: 1026764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟