کشف اجساد 2 دختر نوجوان کنار ریل راه آهن  مهر شهر کرج ! /  مبینا و سونیا چه سرنوشتی داشتند ؟!

به گزارش خبرنگار رکنا، 2 هفته پیش بود که زن جوانی هراسان به کلانتری ۲۲ مهرشهر مراجعه کرد و موضوع ناپدید شدن دخترش مبینا ۱۶ساله را به افسر نگهبان گزارش داد. او درحالیکه از مفقود شدن دخترش به شدت نگران بود به خانه برگشت و هنوز چند ساعت از این ماجرا سپری نشده بود که از اداره پلیس تماس گرفتند و از زن جوان خواستند برای شناسایی جسد دخترش به پزشکی قانونی برود.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مادر مبینا درحالی که آرزو می کرد جسد پیدا شده دخترش نباشد وقتی برای شناسایی جسد وارد اتاق شد با جسد بی‌جان دخترش روبرو شد.

مادر مبینا به خبرنگار رکنا گفت: از وقتی پدر مبینا به خاطر بیماری که داشت به کام مرگ فرو رفت من بیشتر وقتم صرف تامین معیشت خانواده شد در روز آخر که دخترم به همراه دوستش سونیا ۱۸ساله باهم بیرون رفتند پس از چند ساعت من از اینکه دخترم جواب تلفن هایم را نمی‌داد نگران شدم و شبانه به کلانتری رفتم . آنطور که به من گفته اند فردی با دیدن اجساد سونیا و دخترم در خط راه آهن مهرشهر کرج ، فوری با پلیس تماس گرفته است.

در بررسی اجساد روی بدن مبینا هیچ آثاری دیده نشد که باید پزشکی قانونی علت مرگ را مشخص کند اما روی بدن سونیا آثاری از کبودی وجود دارد.

به گزارش اختصاصی رکنا مرگ  سونیا و مبینا مشکوک اعلام شده و پلیس در پی کشف این حقیقت است در نخستین گام به دستور بازپرس کشیک  اجساد 2 دختر  به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت مرگ آنها توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

مادر مبینا درپایان ضمن قدردانی از زحمات پلیس و دادستان کرج خواستار پیگیری زودتر علت مرگ دخترش و شناسایی مقصران آن شد.

فیلم پربازدید از سناریوی مرموز در کشف جسد سوخته پسر جوان در لواسانات

کدخبر: 1038362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟