عاطفه محرابی : هیچ کسی حاضر نبود نقش «پروانه» را در سریال «غریبه » بازی کند! + فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، این روزها ساعت 20 و 30 سریالی از شبکه 3 صداوسیما پخش می شود به نام غریبه. سریال «غریبه» در ۳۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی از ۲۷ مرداد به روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. در این سریال نقش پروانه را عاطفه محرابی بازی می کند. بازیگری که پیش از این خود نیز کارگردان بود و با کارگردانی چند فیلم کوتاه جوایز درخشانی از جشنواره های داخلی کسب کرده است. عاطفه محرابی که با کارآکتر پروانه در این سریال نقش آفرینی می کند تا قبل از این در چندین تئاتر برروی صحنه رفته است و سالها از در رسانه های مختلف به نقد و بررسی آثار سینمایی پرداخته است.

داستان "غریبه" درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

سریال «غریبه» را می توان یکی از آثار متفاوت تلویزیون دانست که هم در گونه پلیسی ساخته شده و هم مضمون درام و خانوادگی دارد.

عاطفه محرابی

در ادامه گفت و گوی خبرنگار رکنا با عاطفه محرابی کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده مشاهده می کنید که در سریال غریبه نقش «پروانه » را بازی می کند. یکی از نکات جالب این سریال بازیگری عاطفه محرابی در مقابل کارگردانی به نام سروش محمدزاده است که نقش آفرینی در مقابل همسر است.

نقش آفرینی و بازیگری از چه سنی و چگونه وارد زندگی شما شد و چرا؟

و چه شد که دوباره به مقابل دوربین برگشتید، آنهم با نقش پروانه که به واقع نقش آفرینی قوی در این کارآکتر بود

سروش محمدزاده، کارگردان سریال غریبه، همسر شماست، با توجه به اینکه خود شما هم کارگردان بودید و هستید و آثار موفقی هم در قالب فیلم کوتاه دارید مقابل همسر ، نقش آفرینی چه شرایطی و حس و حالی داشت؟

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 1038083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟