تنها نتیجه خواسته و دادخواهی خریداران برج باران از سردار رادان! / فقط تابلوی شناسنامه برج را برداشتند تا نامی از فراجا نباشد!

به گزارش رکنا، در پی گزارش اخیر رکنا با عنوان "آوارگی خریداران برج باران با بدقولی 13 ساله بنیاد تعاون فراجا ! / سردار رادان به دادمان برسید" که در تاریخ 31 تیر ماه منتشر شد، تنها واکنش متولیان برج باران این بود که تابلو شناسنامه برج را برداشتند.

بنیاد+تعاون+فراجا

جریان از این قرار بود که بنیاد تعاون فراجا ،  با بدعهدی در تحویل واحدهای اداری - تجاری برج باران، اعتماد بیش از 160 خانوار را بر باد داده است. این افراد که با رویای داشتن یک سرمایه امن و آینده‌ ای روشن، اقدام به خرید این واحدها کرده بودند، اکنون پس از سال‌ ها انتظار، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌ برند و فریادرسی هم ندارند.

از آنجا که پس از حدود یک ماه و نیم از انتشار گزارش فوق، هیچ ترتیب اثری درخصوص مشکل پیش خریداران داده نشده است، رکنا در این خصوص آمادگی کامل برای انتشار پاسخ مسئولان فراجا را دارد.

البته شنیده شده است که سردار رادان بعد از اینکه در جریان مشکل خریداران برج باران قرار گرفته است دستور داده است فورا این مشکلات حل شود اما هیچ نشانه ای از رفع مشکلات دیده نمی شود.

کدخبر: 1024641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟