سقوط مرگبار مرد 55 ساله از کوه صفه/ عملیات سه ساعته برای نجات او +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا از اصفهان؛ پیرو تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر سقوط آقای حدود ۵۵ ساله از ارتفاع حدود ۲۰ متری ، بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در کوهستان مستقر در ایستگاه شماره ۱۲ و اکیپ کمکی از ایستگاه ۳ به همراه آتشیار طاهرزاده رئیس ایستگاه ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

سقوطسرآتشیار محمد شریعتی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص این حادثه اظهار کرد: پس از شناسایی دقیق موقعیت حادثه واقع در مسیر آبشار کوه صفه اکیپ عملیاتی بر بالای سر شخص حاضر و با تائید عوامل اورژانس شهر مشخص شد که نامبرده متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته بود.

سقوط2وی در ادامه افزود: اکیپ اعزامی شخص متوفی را پس از ثابت کردن ، با ایجاد کارگاه های عملیاتی و استفاده از طناب و تجهیزات تخصصی با رعایت اصول ایمنی از ارتفاع به مسیر اصلی منتقل و تحویل عوامل انتظامی در محل گردید.

3سقوطسخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: پایان عملیات نیز پس از حدود ۲ساعت و ۴۰ دقیقه عملیات نفس گیر در دل تاریکی شب اعلام گردید.

شریعتی در پایان افزود: به شهروندان توصیه میگردد هرگز بدون داشتن دانش کافی، بصورت تنهایی و بدون تجهیزات کافی اقدام به صعود از کوه ننمایید.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1014138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟