مرد تهرانی را در خواب با چکش کشتند / زن خیانتکار قاتل است یا معشوقه اش؟ / مواجهه ثابت می کند

به گزارش رکنا، مریم، زن جوان تبعه خارجی است که 27 اسفند سال گذشته در پی اختلاف خانوادگی شوهرش را با ضربه‌های چکش در خانه‌شان در محله میدان خراسان در خواب به قتل رساند.

او در ادامه با انکار اتهامش، مدعی شد با شوهرش در کارگاه خیاطی مردی کار می‌کردند که میان او و کارفرمایش عشق ممنوعه شکل گرفته، چون شوهرش سد راه آنها بوده تصمیم به قتل وی گرفتند. آن روز هم کارفرمایش به خانه آنها آمده و با ضربه‌های چکش شوهر او را به قتل رسانده و بعد به حسابش پولی واریز کرده است.

با اعتراف‌های جدید این زن، پلیس تحقیقات برای دستگیری این مرد را به‌عنوان مظنون دیگر پرونده آغاز کرد و این مرد دیروز بازداشت وبرای ادامه تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدوگفت‌‌: این زن و شوهرش سال‌ها بود به‌عنوان خیاط در کارگاهم کار می‌کردند و اختلاف و درگیری با هم نداشتیم‌.

بعد ازمدتی مریم گفت که با شوهرش اختلاف‌های زیادی دارد و دیگر نمی‌تواند در این کارگاه کار کند و ازمن خواست اجازه دهم که او درخانه کارهارا انجام دهد‌. من هم قبول کردم.

متاهلم و 3 فرزند دارم و قصد جدایی ازهمسرم رانداشتم چه برسد با اواختلاف داشته باشم‌.

این زن دروغ می‌گوید من به او علاقه نداشتم و با هم در ارتباط نبودیم. من مدتی بود به دلیل بدهی مجبور شدم از دست طلبکاران فرار کنم و این ارتباطی به قتل نداشت.

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با توجه به انکار این مرد به قتل مرد جوان قرار شد که او و همسر مقتول در مواجهه حضوری با یکدیگر قرار بگیرند تا معلوم شود کدام‌یک راست می‌گویند.

کدخبر: 1010222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟