پلیس تهران صحنه سرقت را دید / دزدان بدشانس در تیررس ماموران کلانتری

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص دستگیری سارقان حرفه ای محتویات خودر اظهار کرد: 20 خرداد ماه ماموران کلانتری 139 مرزداران در حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش به همراه 2 نفر سرنشین که در حال پرسه زنی و بررسی بودند شدند وقتی به آنها مشکوک شدند بصورت نامحسوس آن ها را زیر نظر  گرفتند.

سرهنگ افشار ادامه داد: وقتی سارقان از موتورسیکلت پیاده شده و اقدام به شکستن شیشه یک خودروی پارک شده در کنار خیابان شدند،ماموران پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری سارقان کردند که متهمان با رویت ماموران با پای پیاده متواری شدند، ماموران پلیس دستور ایست را صادر نمودند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی، موفق به متوقف کردن سارقان شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه از متهمان ابزار و ادوات سرقت ودو قبضه سلاح سرد ، اسپری اشک آور و مقداری مواد مخدر صنعتی کشف شد. متهمان جهت کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شدند.

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار می باشند و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند.

کدخبر: 1007549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟