خرید و قیمت سنگ قبر سفید نانو درجه یک . شماره 858 | ترب

سنگ قبر تا ابد؟

یکی از شعارهای تبلیغاتی که بسیاری از تولیدکنندگان سنگ قبر اعلام می‌کنند، گارانتی مادام العمر است که در صورت بروز فرسایش سنگ قبر آنها اقدام به تعویض یا تعمیر آن می‌کنند. علی رغم اینکه بسیاری از افراد نسبت به این شعار اطمینان ندارند، باید بگوییم در صورتی که یک مرکز مورد اطمینان را انتخاب کنید، بدون شک می‌توانید سنگ قبری را خریداری کنید که ضخامت بسیار بالایی داشته و در صورت بروز سیل و اتفاق‌های زیست محیطی، خراب نمی‌شود. در اصل، این هنر تولید کننده سنگ قبر است که می‌تواند ضمانت مادام العمر محصول خریداری شده را تضمین کند.

راز ماندگاری سنگ قبر: عوامل موثر بر عمر سنگ قبر

مادامی که قصد دارید طول عمر سنگ قبر خود را افزایش دهید، باید برخی از موارد را به بطور کلی در نظر داشته و آنها را به صورت مستمر بر روی سنگ قبر خود اعمال کنید. از مهمترین مواردی که وجود دارد، شستشوی بسیار دقیق سنگ قبر با استفاده از محلول‌های مناسب می‌باشد. به عنوان مثال، محلول‌های نانویی که امروزه در بازار بسیار محبوب شده‌اند، گزینه خوبی به حساب می آیند، ولی بهتر است از آن تنها در شرایط بسیار  خاص مانند لکبری استفاده کنید. اگر قصد دارید به صورت معمول از این مواد شستشو استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم محلول سرکه سفید و جوش شیرین همراه با آب را برای طول عمر سنگ قبر عزیزان خود استفاده کنید.

مقاومت در برابر گذر زمان: مقایسه طول عمر سنگ های مختلف قبر

تمامی سنگ قبرهایی که در بازار وجود دارند، تحت تاثیر شرایط تولید و جنسی که دارند، ممکن است طول عمر متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال، سنگ قبرهای داخل کشور تحت تاثیر شرایط آب و هوایی ایران در طی قرن‌ها معمولاً مقاومت بالاتری نسبت به کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه دارا می‌باشند. دقیقاً برعکس همین موضوع، در مورد سنگ قبرهای کشور افغانستان است که شرایط کوهستانی این کشور باعث شده مقاومت بسیار بالا ولی زیبایی کمتری داشته باشند. حالا با هم از نظر نوع سنگ قبر نگاهی به طول عمر آنها می‌اندازیم:

طول عمر سنگ قبر مرمر

سنگ‌های قبر مرمر را باید به عنوان یکی از مقاوم‌ترین نمونه‌ها در سرتاسر دنیا معرفی کنیم که در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارند می‌توانند بدون تعمیر و نگهداری حداقل تا ۳۰ سال در شرایط آب و هوایی بسیار بد سالم باقی بمانند. نمونه‌های مشاهده شده از سنگ قبرهای موجود در بهشت زهرای تهران نشان می‌دهد مرمر تا ۶۰ سال بدون تعمیر و نگهداری و تنها با شستشو بدون ترک خوردگی باقی می ماند.

طول عمر سنگ قبر گرانیت

گرانیت از نظر مقاومت خود، سنگ بسیار قوی‌تر از مرمر می‌باشد و دلیل آن نیز نحوه شکل‌گیری این سنگ‌ها در طول زمان است. مقاوم‌ترین گرانیتی که در بازار ایران مشاهده می‌شود، مربوط به سنگ قبر گرانیته برزیلی است که داده‌های ما نشان می‌دهد ممکن است تا ۱۰۰ سال بدون نیاز به شستشو و نگهداری شکسته نشده و دچار قارچ خوردگی و یا فرسایش نشود.

طول عمر سنگ قبر مصنوعی

یکی از جدیدترین سنگ قبرهایی است که به بازار معرفی شده و بیشتر به دلیل زیبایی منحصر به فرد و صاف خود شناخته می‌شود. این سنگ قبرها که از ترکیب مواد شیمیایی و سنگ ریزه‌ها به دست می‌آیند، علی رغم اینکه زیبایی بسیار زیادی دارند، ولی طول عمر آن نسبت به سنگ‌های طبیعی بسیار پایین‌تر بوده و همین مسئله سبب شده تا بسیاری از افرادی که قصد دارند این سنگ‌ها را خریداری کنند، تصمیم خود را تغییر دهند.

سنگ بهشت فروشنده انواع سنگ قبر و سنگ مزار

همان گونه که مشاهده می‌کنید، خرید سنگ قبر با چالش‌های بسیار زیادی روبرو هست و شما به عنوان کسی که اطلاعات بسیار محدودی نسبت به این مسئله دارید، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید کهتمامی موارد و پیچ و خم‌ها را به شما گوشزد کرده و کمک کند تا بهترین گزینه در این میان را برای عزیزان خود انتخاب کنید. مجموعه سنگ بهشت را باید به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان سنگ قبر در سرتاسر ایران معرفی کنیم که توانسته با اتکا به تولید سنگ قبرهای خاص همراه با گارانتی مادام العمر، اسم و رسم بسیار خوبی در یک بازار بسیار رقابتی برای خود به دست بیاورد.

کدخبر: 1022151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟