ساخت خانه های تمام هوشمند با قابلیت های تکنولوژی روز دنیا در ایران

به گزارش رکنا، حمید اندرزچمنی، مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران با بیان این خبر علمی اظهار داشت: با افتخار و بالندگی تمام اعلام می نمایم مهمترین و بزرگترین دستاورد متخصصان تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی«هولو روید» در ایران قابل مقایسه با تکنولوژی روز دنیا است.

چمنی در ادامه تأکید داشت: روزنامه بریتانیایی دیلی میل براساس نظرات آینده پژوهان هوش مصنوعی در جهان نقل کرده است که مردم دنیا در سال 2050 در خانه های تمام هوشمند زندگی خواهند کرد. این در حالی است که متخصصان شرکت ما هم اکنون به این تکنولوژی دست پیدا کرده و در حال ساخت خانه های تمام هوشمند با قابلیت های تکنولوژی روز دنیا می باشند.

چمنی در ادامه تأکید داشت: این دستاورد علمی را نباید جهان سومی نگاه کرد، چراکه دانشمندان و متخصصان ایرانی همواره در علم و عمل در بسیاری از حوزه ها جلوتر از تکنولوژی دنیا هستند. تکنولوژی خانه های هوشمند نخبگان ایرانی مصداق بارز ما می توانیم است. چرا که جوانان نخبه ما در شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران، هم اکنون به دستاورد بزرگ ملی، جهانی دست پیدا کرده اند که قریب به اتفاق دانش پژوهان حوزه هوش مصنوعی جهان معتقدند مردم دنیا در سال 2050 از تکنولوژی خانه های تمام هوشمند بر خوردار خواهند شد. این دستاورد علمی نباید کم دیده و یا نادیده گرفته شود.

این مدیر اجرایی در پایان خاطر نشان کرد: در دنیای تکنولوژی امروزه روز آنهم مبتنی بر هوش مصنوعی تا کنون کسی مدعی نشده است که با دیتا سرور ایمن و مطمین آنهم بصورت آفلاین به مردم و سازمانها خدمات هوشمند ارایه نماید. امنیت این تکنولوژی نعمت است که در سایه توان علمی نخبگان شرکت در بالاترین سطح ایمنی قرار است خدمات متنوع و گسترده ای را به مردم و سازمان ها و نهادها ارایه نماید.

کدخبر: 959960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟