عزم جدی فرماندار هشترود در تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی پروفسور هشترودی

به گزارش رکنا از هشترود؛ پاشائی در نشست با  مطلبی مدیر شهرک های صنعتی استان گفت: ظرفیت‌های این شهرستان به گونه‌ای است که فرصت را برای هر سرمایه گذاری به خوبی فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر دقت در واگذاری امتیازات به سرمایه گذاران افزود: با توجه به اینکه اکثر سرمایه گذاران غیربومی هستند و امتیازات شهرستان به آنها واگذار می شود و این امتیازات حق شهرستان است لذا باید دقت لازم را داشته باشیم تا سرمایه گذاران برای شهرستان آورده و سود داشته باشند.

فرماندار هشترود بر ضرورت ساماندهی و رفع مسائل و مشکلات جاری در شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: فرایندهای کاری مربوط به بخش سرمایه‌گذاری به‌ هیچ‌ عنوان نباید در ادارات شهرستان معطل بماند و در کمترین زمان تسهیل و تکمیل پروسه کاری این قشر باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: حمایت از تولیدکنندگان، گام اساسی در مسیر اشتغالزایی شهرستان بوده و وظیفه‌ای است که همه مسئولان متعهد باید در چارچوب قانون و به‌کارگیری از حداکثر توان و ظرفیت خود به آن عمل کنند.

به گفته وی مسئولان برای‌آنکه بتوانند مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنند، لازم است تا به‌صورت میدانی در محل حاضر و در جریان ریز مسائل قرار گیرند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 948843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟