3 شکست عشقی عمو پورنگ / جنجال خواستگاری از دختر هندی معروف ! + فیلم

روایت سه بار خواستگاری رفتن داریوش فرضیایی از زبان خودش حاشیه ساز شد .

چندی پیش هم در پی شایعات اخیر درباره ازدواج عمو پورنگ با یک دختر هندی، گیلانپور در مصاحبه‌ای به این موضوع پرداخته و تأکید کرد که او هیچ اطلاعی از این شایعات ندارد و تنها با آن دختر صحبت کرده و احوالپرسی کرده است.

فرضیایی، یکی از نزدیکان عمو پورنگ، در پاسخ به ضیا که ادعا می‌کرد این ماجرا حقیقت دارد، توضیح داد که برای ازدواج با هر کسی، مادر او و مادر آن شخص باید یکدیگر را ملاقات کنند. اما به گفته او، در این مورد هنوز به توافقی نرسیده‌اند. او همچنین اشاره کرد که مادرش به زبان هندی مسلط نیست و او نیز به سختی با آن دختر صحبت می‌کند.

مادر فرضیایی نیز در این باره تأکید کرد که زبان آن دختر را نمی‌داند و او مسلمان نیست. او گفت: «ما نماز می‌خوانیم و خداپرست هستیم، بنابراین من آن عروس را قبول ندارم.»

علاوه بر این، فرضیایی به سه خواستگاری ناموفق عمو پورنگ اشاره کرد. او گفت که عمو پورنگ در گذشته سه بار تلاش کرده تا با دختران مختلف ازدواج کند، اما هر بار به دلایل مختلف این خواستگاری‌ها به نتیجه نرسیده است. به عنوان مثال، در یکی از این موارد، دختر مورد نظر به دلیل تفاوت‌های فرهنگی و زبانی از ادامه رابطه منصرف شد. در مورد دیگر، خانواده دختر به دلایل مذهبی مانع از این ازدواج شدند.

فرضیایی ادامه داد که در حال حاضر عمو پورنگ می‌خواست با یک دختر هندی ازدواج کند، اما نه آن دختر حاضر است به ایران بیاید و نه او می‌تواند در هند زندگی کند. او این موضوع را رد کرد و گفت که برای این مسئله مهم باید همه جوانب بررسی شود. او دو مشکل اصلی را مطرح کرد: یکی اینکه آن دختر تحت هیچ شرایطی به ایران نمی‌آید و دیگری اینکه او هم به هند نمی‌رود، بنابراین این موضوع منتفی است.

وی همچنین درباره نحوه آشنایی‌اش با این دختر هندی توضیح داد که او یکی از همکاران آقای دکتر ایرانی، دوست او، در بیمارستانی در هند است. پیشنهاد ازدواج با این دختر از سوی آقای دکتر ایرانی به او داده شده بود. فرضیایی گفت که از آن دختر خوشش آمده، اما نمی‌تواند به هند برود و او نیز نمی‌تواند به ایران بیاید.

عمو پورنگ در پایان خطاب به ضیا گفت: «خوب، برای امشب حاشیه درست کردی! من معتقدم باید خیلی راحت صحبت کرد. حالا خودت جواب مرا بده، شما کی داماد می‌شوی؟»

داریوش فرضیایی  و نعیمه نظام دوست

کدخبر: 1048133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی