راز قتل هولناک در سعادت‌آباد فاش شد / دوستی قدیمی عامل جنایت بود

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سیزده بدر امسال بود که خبر قتل مرد میانسالی در محله سعادت آباد به بازپرس سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی گزارش شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت در محل جنایت حاضر شوند.

در تحقیقات اولیه بازپرس جنایی، کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و نظریه پزشکی قانونی مشخص شد مرد میانسال دست و پا بسته با۹ ضربه چاقو به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت شیر گاز خانه را بازگذاشته و متواری شده است.

بنابر تحقیقات پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته ۲ متهم شناسایی و یکی از انها بازداشت شد، اما تحقیقات در خصوص متهم دیگر ادامه داشت تا اینکه روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه زمانی که برای ترک اعتیاد در یک‌کمپ ترک اعتیاد با هویت جعلی بستری شده بود توسط پلیس شناسایی و بازداشت شد.

قاتل که مرد جوانی ۳۴ ساله است صبح امروز به دادسرای جنایی فراخوانده شد و به بازپرس صنعتگر گفت:من به همراه دوستم(متهم اصلی) برای گرفتن طلبش به خانه مقتول رفتیم.

گفتگو با متهم

درباره خودت و دوستت بیشتر برایمان بگویید؟

من و رضا(متهم اصلی) از مدت‌ها پیش با هم دوست بودیم و در یک محل کار مشغول به فعالیت بودیم. مدتی پیش، رضا در مورد طلبی که از یک فرد مسن داشت با من صحبت کرد و از من خواست تا در وصول این طلب به او کمک کنم. من نیز با این درخواست موافقت کردم و همراه او به منزل این فرد مسن رفتیم.

آیا میدانیستی که دوستت قصد قتل پیرمرد را داشت؟

در ابتدا فکر می‌کردم که او فقط می‌خواهد پولش را پس بگیرد و به همین خاطر با او همراه شدم. اما وقتی ناگهان چاقو را بیرون آورد و به او حمله کرد، شوکه شدم و قبل از اینکه بتوانم کاری کنم، همه چیز تمام شده بود.

اعتیاد دارید؟ 

بله برای همین در کمپ بستری شده بودم

چرا پلیس نمی توانست شمارا شناسایی کند؟

من با یک‌هویت فرد دیگر در کمپ ترک اعتیادبستری شده بودم، میخواستم اعتیادم را ترک کنم و‌ زندگی جدید را شروع کنم.

حالا که به جرم کمک به دوستت برای قتل، گیر افتادی چه احساسی داری؟

اگر می‌دانستم او قرار است این کار را بکند، هرگز اجازه نمی‌دادم. ما سال‌ها دوست بودیم، شاید حرفم را گوش می‌کرد و از این کار منصرف می‌شد. من به خاطر دوستی که داشتم، در این گرفتاری افتادم.

کدخبر: 1048223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟