راز قتل هولناک زن ارومیه‌ای / زن 56 ساله به طرز فجیعی خفه شد

به گزارش رکنا، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی روز شنبه درخصوص جزئیات این قتل اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل یک زن ۵۶ ساله در یکی از محلات ارومیه و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم ویژه و اشراف اطلاعاتی پلیس، قاتل فراری زن ارومیه ای در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های پلیس، علت و انگیزه قتل را سرقت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: روز 11 مهرماه جاری خبری دریافت شد مبنی بر اینکه در منطقه سعدی ارومیه بانوی ۵۶ ساله متاهل به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: همسر مقتول، دخترش را به مدرسه برده بود که بعد از برگشتن با جسد همسرش در پشت در مواجه شده و مشاهده کرده بود که طلاهای همسرش نیز سرقت شده است.

سردار جهانبخش گفت: با حضور ماموران، صحنه و جسد بررسی و شیار عمیقی که منجر به خفگی مقتول شده بود، ملاحظه شد؛ طبق بررسی ها معلوم شد که قاتل درب خانه را زده و مقتول نیز درب حیاط را بازکرده و قاتل بدون اکراه واردحیاط شده و بعد آن شوهرش وارد حیاط شده و با جسدزنش مواجه و هم زمان قاتل از در حیاط خارج شده است.

وی افزود: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان و کارشناسان زبده‌ پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته و استفاده از ابزار و امکانات فنی و آزمایشگاهی قاتل شناسایی و در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به موضوع قتل به انگیزه‌ سرقت اعتراف کرد.

وی با تکذیب مطالب درج شده در فضای مجازی مبنی بر قطع دست فرد مقتول توسط قاتل در این پرونده اضافه کرد: البته تحقیقات ادامه دارد و نتایج اعلام خواهد شد.

کدخبر: 1048221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی