قتل فجیع یک زن در شب تولد بچه اش / جسد 2 شب زیر تخت بچه ها پنهان بود + جزییات از قتل تا دادگاه

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت ماه امسال با شکایت مردی جوان آغاز شد. وی که  به پلیس آگاهی تهران رفته بود و از ناپدید شدن همسرش خبر داد و  گفت: من و همسرم لیلا سالها است که ازدواج کرده ایم و ۲ فرزند داریم. دیروز همراه فرزندانم از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتیم همسرم در خانه نبود. گمان کردم برای خرید از خانه خارج شده اما هرچه صبر کردم برنگشت .چند ساعت بعد هم گوشی اش خاموش شده و من نگران او هستم.

با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن زن جوان آغاز شد.

دو فرزند وی  گفتند: ما مدرسه بودیم و وقتی به خانه آمدیم مادرمان در خانه نبود.

در این میان اظهارات مادر و خواهر لیلا سرنخ تازه ای به پلیس داد.آنها گفتند لیلا و همسرش از مدتها قبل با  هم  اختلاف داشتند و شب قبل از ناپدید شدن زن جوان که جشن تولد یکی از فرزندان آنها بود شاهد بگومگو میان این زوج بوده اند.

با اظهارات خانواده لیلا، شوهر وی به نام داوود بازداشت شد و لب به بیان حقیقت گشود.وی به قتل همسرش و دفن جسد وی در بیابان های شرق تهران اعتراف کرد.

اعتراف به جنایت خانوادگی

داوود در تشریح جزییات ماجرا گفت:من و همسرم از مدتها قبل با هم اختلاف داشتیم. شب قبل از ماجرا جشن تولد یکی از فرزندان‌مان بود. آن شب بخاطر پذیرایی از مهمانان با هم اختلاف پیدا کردیم و چند مرتبه جلوی مهمانان با هم درگیر شدیم. فردای آن روز وقتی بچه ها به مدرسه رفتند بار دیگر با هم درگیر شدیم.من که عصبانی شده بودم در یک لحظه بند یکی از بادکنکها را دور گردن همسرم پیچیدم و وقتی به خودم آمدم که  همسرم خفه شده بود.

جاسازی جسد زیر تخت فرزندان

متهم ادامه داد: من ترسیده بودم و می دانستم  تا ساعتی دیگر بچه‌هایم از مدرسه به خانه برمی‌گردند. به همین خاطر جسد همسرم را زیر تخت  بچه ها پنهان کردم  وقتی آنها از مدرسه به خانه برگشتند به دروغ گفتم مادرشان قهر کرده و از خانه بیرون رفته است.

وی ادامه داد: در دو شبانه روزی که جسد همسرم زیر تخت بود بچه هایم روی همان تخت می خوابیدند و تا صبح گریه می کردند و دلتنگ مادرشان بودند. روز سوم وقتی آنها به مدرسه رفتند خودروی یکی از دوستانم را امانت گرفتم  و جسد پتوپیچ را در صندوق عقب ماشین  گذاشتم و به منطقه ای در شرق تهران بردم و دفن کردم.

به دنبال اعترافات این مرد،وی به باز سازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زوی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 1048132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی