بازدید  فرماندار شهرستان هشترود از درمانگاه تامین اجتماعی

 به گزارش رکنا از هشترود ؛  فرماندار این  شهرستان  درحاشیه   بازدید خود از درمانگاه تامین اجتماعی هشترود  به خبرنگاران  گفت: بیمارستان  تامین اجتماعی شهرستان با داشتن بخش های مختلفی از جمله اتاق ویزیت پزشک عمومی، اتاق احیا، دندانپزشکی، آزمایشگاه، نمونه گیری، تزریقات و پانسمان، تست ورزش، بخش بستری، اتاق گچ، ویزیت مامایی و زنان،و پشتیبانی ،متاسفانه به دلیل نبود پزشک در این حوزه با وجود پیش از ۱۲ هزار بیمه گذار تامین اجتماعی بلا استفاده مانده است.

ابوالفضل پاشایی   با اشاره به اینکه فقط پزشک عمومی و دارو در این درمانگاه است و با کمبود نیرو مواجه هستیم افزود: احداث درمانگاه‌ تامین اجتماعی از مطالبه‌های به حق افراد زیرپوشش به شمار می‌رود لذا با تکمیل کادر درمان و پزشکان درمانگاه، می توانستیم علاوه بر خود شهرستان به ساکنان شهرستان‌های اطراف نیز خدمات ارایه دهیم در حالی که اکثر بیمه شدگان که نیاز درمانی دارند به شهرستان های همجوار مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته برای درمانگاه که برای بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه شده، تامین اجتماعی شهرستان‌های هشترود و چاراویماق قرار بود خدمات ارائه شود متاسفانه این درمانگاه  اکنون به یک مطب تبدیل شده است.

پاشایی در پایان گفت: مشکل درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان هشترود نه تنها جذب نیرو و تکمیل کادر اداری و پزشک است بلکه کمبود دارو و تایید داروها، نبود اینترنت، ... از دیگر مشکلات این درمانگاه می باشد که در این بازدید احصاء شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 938407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟