ارزیابی دو بیمارستان توسط اداره پرستاری دانشگاه

به گزارش رکنا ازقزوین، فرزاد رجبی یکتا بیان کرد: اداره پرستاری، روز هشتم مرداد  1402 بازدیدی از بخش های اورژانس، مراقبت های ویژه، اتاق عمل و بستری بیمارستان رحیمیان انجام داد. وی افزود که در این بازدید، دانش کارکنان در خصوص تریاژ و احیای قلبی - ریوی، آموزش به بیمار و کنترل عفونت مورد ارزیابی قرارگرفت و میزان تطابق فرآیندها با دستورالعمل ها و راهنماهای موجود سنجیده شد.

رجبی یکتا اظهار کرد که در بازدید یاد شده، رییس، مدیر پرستاری، سوپروایزر آموزشی، کارشناس کنترل عفونت و بهبود کیفیت بیمارستان، تیم ارزیاب اداره پرستاری را همراهی کرد و در پایان، نتایج ارزیابی، به منظور جمع بندی، در دفتر رییس بیمارستان، بررسی شد.

این مقام مسؤول گفت: روز نهم مرداد 1402 هم از بیمارستان خصوصی پاستور بازدید شد و محورهای کنترل عفونت، آموزش کارکنان، آموزش به بیمار و اجرای فرآیندهای پرستاری، بررسی شد.

رجبی یکتا گفت: به منظور نظارت و ارزیابی از مراکز درمانی استان و با توجه به اینکه نظارت و ارزیابی، باعث رفع موانع و مشکلات می شود؛ برنامه ای مدون، در آغاز سال، تهیه شده است و مطابق برنامه، تمامی مراکز درمانی دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی، پایش و ارزیابی خواهند شد. وی اضافه کرد که بازخورد این بازدیدها به روسای بیمارستان ها ارسال خواهد شد.

 

منبع:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 917059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟