5 شوهر گوگوش  از جوانترین تا پیرترین !

گوگوش تا کنون 5 ازدواج ناموفق داشته و شایعاتی درباره ازدواج مخفیانه‌اش با داریوش قبل از انقلاب و ازدواج با رها اعتمادی نیز وجود دارد.

ازدواج اول: ازدواج با محمود قربانی

فائقه آتشین در سن ۱۷ سالگی با محمود قربانی، کاباره‌دار ثروتمند تهرانی، آشنا شد. این آشنایی در ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۴۶ به ازدواج انجامید. یک سال بعد، در سن ۱۸ سالگی، این خواننده محبوب صاحب یک پسر به نام کامبیز شد. اما محمود قربانی فردی دائم‌الخمر و بداخلاق بود و این ازدواج پس از ۵ سال به جدایی انجامید.

گوگوش

ازدواج دوم: ازدواج با بهروز وثوقی

گوگوش در آبان ماه سال ۱۳۵۴ با بهروز وثوقی، که در آن زمان نامزد بهترین دوستش، پوری بنایی، بود، ازدواج کرد. مراسم عقد آن‌ها بسیار ساده و تنها با حضور دوستان نزدیکشان برگزار شد. با این حال، خبر این ازدواج تیتر بسیاری از روزنامه‌ها شد. این زوج در فیلم‌های «همسفر» و «پنجره» به ایفای نقش پرداختند. متأسفانه، این ازدواج نیز موفق نبود و بعد از یک سال و اندی به جدایی انجامید.

بهروز وثوقی

ازدواج سوم: ازدواج با همایون مصداقی

فائقه آتشین در سال ۱۳۵۶ با همایون مصداقی، که در آن زمان صاحب چندین شرکت بیمه بود، آشنا شد و بعد از مدت کوتاهی ازدواج کردند. این ازدواج ۱۲ سال دوام داشت، اما در سال ۱۳۶۸ به جدایی انجامید.

ازدواج چهارم؛ ازدواج با مسعود کیمیایی

گوگوش

شایعه ازدواج پنجم گوگوش با رها اعتمادی

 صحبت‌های حسن اعتمادی، پدر رها اعتمادی، مجری و تهیه کننده سرشناس شبکه «من و تو» پیرامون ازدواج پسرش با گوگوش، خواننده مشهور ایرانی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

او در این مصاحبه‌ی کوتاه که صفحه اینستاگرامی «سینما کتاب» آن را منتشر کرده، می‌گوید که هرگز در عروسی آنها کوچکترین دخالتی نداشته است.

آقای اعتمادی می‌گوید: «رها و گوگوش دو روی یک سکه هستند و امکان ندارد که هرگز یکدیگر را رها کنند.»

او اضافه می‌کند که از جزییات زندگی خصوصی پسر و عروسش اطلاع چندانی ندارد و برایش اهمیت چندانی هم ندارد اما از این‌که این دو از هم کمک می‌گیرند و رشد می‌کنند و پیش می‌روند لذت می‌برد و همین برایش کافی‌ست.

رابطه‌ی جنجالی گوگوش ۷۴ ساله با رها اعتمادی ۴۰ ساله در ماه‌های اخیر با حواشی و جنجال‌های متفاوتی روبرو شده است. حتی محمود قربانی شوهر سابق گوگوش و پدر تنها فرزند او کامبیز نیز نسبت به این ازدواج و شخصِ رها اعتمادی واکنش تندی نشان داد.

گوگوش

در سال ۱۳۷۶ گوگوش با مسعود کیمیایی کارگردان معروف ایرانی ازدواج کرد. این زوج هنرمند در سال ۱۳۸۲ از یکدیگر جدا شدند. این دو هنرمند همچنان به نیکی از هم یاد می‌کنند. 

گوگوش

کدخبر: 1051876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی