هشدار / آگهی فروش اینترنتی خودرو در تهران صاحب خودرو را تا پای مرگ برد

به گزارش رکنا، چند روز قبل مردی جوان تصمیم به فروش خودروی هیوندای خود گرفت. او در یکی از سایت ها، آگهی فروش ماشینش را گذاشت.

چند نفر با او تماس گرفتند و در نهایت یکی از آنها گفت ماشین را می خواهد اما قبل از معامله، کارشناس باید تایید کند. مرد خریدار با فروشنده قرار گذاشت اما این شروع ماجرایی بود برای سرقتی وحشیانه. سارقان بی رحم که ۴ نفر بودند در نقش خریدار حاضر شدند. یکی از آنها خودش را کارشناس جا زد و همه به همراه شاکی سوار ماشین زدند به بهانه اینکه می خواهند ماشین را بررسی کنند.

در بین راه دو نفر که در صندلی عقب نشسته بودند چاقویی روی پهلوی وی قرار دادند و تهدیدش کردند. مرد مالباخته به جدال با آنها پرداخت و در نهایت سارقان با چاقو چند ضربه به وی زدند. مالباخته که خودش را در یک قدمی مرگ می دید، در ماشین را باز و خودش را به بیرون پرتاب کرد.

رانندگان خودروهای عبوری که شاهد ماجرا بودند به اورژانس زنگ زدند و مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. او به کما رفت و حالش مساعد نبود اما پس از یک هفته، به هوش آمد و به زندگی برگشت. این مرد پس از بهبودی به طرح شکایت پرداخت و هم اکنون تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری سارقان خشن و بی رحم ادامه دارد.

کدخبر: 1052519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟