فال ابجد 16 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: بد نیست امروز کمی جدی تر از قبل با دیگران برخورد کنید؛ به خصوص در محیط کار، به لغاتی که به زبان می آورید نیز فکر کنید. کلامی که با دیگران رد و بدل می کنید می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند. شما فردی هستید که به مد و فشن علاقه زیادی دارید و به تبع به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید اما وقت آن است که زمان کمتری را به آن اختصاص دهید و به جایش به فکر مسائل مهم تر و عمیق تر زندگی باشید. زمان تصمیم گیری های بزرگ فرارسیده است، مشورت با شریک زندگی تان را از یاد نبرید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : آ ج د

تعبیر فال ابجد: امروز با اخبار عجیب و غریبی رو به رو می شوید. این اخبار ممکن است احساسات شما را دگرگون کند، سعی کنید آن را کنترل کنید؛ در غیر این صورت شما را به جایی که نباید می برد. به سیگنال هایی که از اطراف دریافت می کنید توجه کنید، آنها می تواند تا حدودی راه را به شما نشان دهد. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. سعی دارید آن را به تنهایی حل کنید اما یادتان باشد نظرات دیگران هم می تواند برایتان مفید باشد. پس با افراد مورد اعتماد به خصوص عشق زندگی تان در این مورد گفتگو کنید تا کمی از سنگینی باری که بر دوش تان است کم شود.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ج د آ

تعبیر فال ابجد: از آنجا که فرد کنجکاوی هستید امروز نیز دوست دارید در هر کاری سرک بکشید. از آنجا که انرژی زیادی در درون تان نهفته است به راحتی می توانید هر نوع اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید. البته در این میان موضوعی ذهن شما را درگیر می کند؛ به طوری که قادر نیستید میان عقل و قلب تان یکی را انتخاب کنید. در چنین روزی به نفع تان است طرف قلب تان را بگیرید و طبق خواسته آن پیش روید. در مسیر راه تان کمی از لجاجتی که مدام به خرج می دهید کوتاه بیایید تا همه چیز به خوبی و خوشی پیش رود.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: شما برای زندگی تان تلاش زیادی کرده اید و دنیای زیبایی را برای خودتان ساخته اید که کاملا راضی و خشنودتان کرده است. دیگران نیز از قدم گذاشتن به دنیای شما احساس لذت می کنند و دوست دارند زمان زیادی را در کنار شما بگذرانند. اگرچه گاهی واقعیت مانع شده و شما را از دنیای ایده آل و خیالی تان دور می کند اما بهتر است برای مدتی کاملا خودتان را از دنیای دیجیتال و اخبار روز جدا کنید. به زودی اتفاقی مهم در راه است، باید انرژی خود را جمع کنید تا بتوانید از پس آن به خوبی برآیید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ج د آ

تعبیر فال ابجد: احساس می کنید که در مقابل یک دوراهی قرار گرفته اید. از طرفی می خواهید آنچه دل تان می گوید را انجام دهید و از طرف دیگر عقل تان مانع می شود. بهتر است دست از افراط و تفریط بردارید و بین این دو تعادل برقرار کنید. امروز زمان خوبی برای کارهای گروهی است. این فعالیت می تواند هم در محیط کار و هم در باشگاه های ورزشی یا کلاس های هنری اتفاق بیفتد. نتیجه ای که این کار برایتان خواهد داشت بسیار بیشتر از آنچه در تنهایی انجام می دهید خواهد بود.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: سعی کنید امروز روی یک موضوع بیش از اندازه وقت نگذارید وگرنه ممکن است آنقدر درگیر این موضوع شوید که رسیدگی به هر موضوع دیگری برایتان غیرممکن شود. هر کاری که از دست تان برمی آید را انجام داده و سپس سراغ کار بعدی تان بروید و روی یک کار بیش از اندازه وقت نگذارید. شما تمرکز بسیار بالایی دارید و می توانید به کارهای زیادی با موفقیت رسیدگی کنید. در حال حاضر زندگی تان پر از هیجانات و اتفاقات غیر منتظره است ولی این وضعیت به دلیل بی ثباتی که دارد اصلا برای شما خوشایند نیست. این اواخر به اندازه کافی در کارتان گره افتاده است و اصلا تمایلی به تاخیر بیش از این ندارید. این بی میلی شما باعث می شود که نقشه هایتان را تقویت کرده و با موفقیت پیش بروید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز احساس می کنید که انگار دارید روی یک طناب راه می روید و یک قدم اشتباه کافی است تا به پایین سقوط کنید. این همه فشار به خودتان وارد نکنید. بدون آنکه هیچ لزومی داشته باشد هر مسئله ای را برای خودتان تبدیل به موضوع مرگ و زندگی می کنید. اگر اصرار داشته باشید که چیزها را پیچیده تر از آنی که هستند کنید کسانی که می خواهند به شما کمک کنند را از خود دور خواهید کرد. اصلا لازم نیست اینقدر به خودتان سخت بگیرید. اگر به شرکت در فعالیتی وسوسه انگیز دعوت شدید یادتان باشد که تعهدات خود را فراموش نکنید و محدودیت هایی را که دارید در نظر بگیرید. کاری نکنید که کسی که دوست دارید از شما ناراحت شود.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: امروز ممکن است کسی یا چیزی شما را ترسانده و کاری کند که بخواهید جا بزنید اما درواقع این فرد یا موقعیت دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید تا کاری که باید انجام دهید را به ثمر برسانید. فرصت های زیادی برای شما به وجود خواهد آمد؛ هرچند تشخیص آنها کمی سخت است و حتی برخی از آنها کمی غلط انداز خواهد بود ولی شما قدرت تشخیص آنها را خواهید داشت. به اینکه برای برداشتن قدم بعدی در مسیر زندگی آماده هستید اطمینان داشته باشید. نگرانی در مورد آینده ممکن است ذهن شما را درگیر کند ولی چنانچه درمورد برنامه ریزی های فعلی تان انعطاف پذیر باشید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: یکی از بهترین کارهایی که می توانید در چنین روزی انجام دهید این است که بر ترس هایتان غلبه کنید و آنها را به شیوه ای مثبت و درست به کار گیرید. احساس بی حالی و کوفتگی می کنید اما منبع انرژی در دوقدمی شما قرار دارد و از آن بی خبرید. بنابراین وقت تان را بیهوده تلف نکنید و به آن چنگ بزنید. امروز روی سخنانی که به زبان می آورید نیز دقیق تر باشید زیرا از آنجا که اطرافیان تان نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اند یک حرف کوچک از زبان شما هم می تواند آنها را دچار سوءتفاهم کند.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: امروز برای شما روزی همراه با آرامش خواهد بود. شما با اعتماد به نفس تمام می خواهید هر مسئولیتی را که به عهده دارید به انجام برسانید. خوشبختانه این فرصت را هم خواهید داشت که تغییرات پایانی را در کارهایی که این اواخر مشغول انجام آنها بوده اید بدهید و بهترین عملکردی که از دست تان برمی آید را از خود نشان دهید. با به پایان رساندن کارهایتان به خاطر نظم و دقتی که در انجام آنها دارید حتی وقت آزاد برای استراحت و معاشرت با دوستان تان را هم خواهید داشت. حتی شاید فرصت آشنایی با افراد تازه ای فراهم شود که برایتان خیلی جذاب هستند و روابط حرفه ای یا عاطفی طولانی مدتی را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: شما به خاطر قلب مهربان و بزرگی که دارید نسبت به اطرافیان خود خیلی صبور و باحوصله هستید. شما فکر می کنید که همه باید مشکلات و اشتباهاتی داشته باشند تا تجربه کافی را به دست بیاورند و باید به آنها فرصت داد؛ به هر حال همه ما در زندگی اشتباهاتی را داشته ایم. شاید گاهی زیاد متواضع نباشید اما دوستان تان خیلی خوش شانس هستند که یکی مثل شما در زندگی شان وجود دارد که می توانند روی او و کمک هایش حساب کنند. برای حل مشکلات موجود در رابطه عاطفی تان بیان کردن احساسات تان خیلی بهتر از پنهان کردن آنها می تواند برای رسیدن به موفقیت به شما کمک کند. همیشه ناگفته ها هستند که با گذشت زمان تبدیل به دردها و مشکلاتی بزرگ می شوند.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: این روزها برای شما تعیین‌کننده خواهد بود؛ چون باید در فاصله آن تصمیم‌های مهمی را بگیرید. در عشق و دوستی ثابت قدم باشید و در زندگی همیشه راه پیشرفت و ترقی را جستجو کنید.

کدخبر: 1026263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟