فال و طالع بینی امروز 16 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالی که باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید هریک از آنها قدرتی جادویی را در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطراف تان عشق بورزید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که در کنار تمام این مشغله‌هایی که دارید از دوستان و عزیزان تان غافل نشوید. در انتهای روز، زمانی را به معاشرت با آنها اختصاص دهید و از فضای پر فشار کار فاصله بگیرید. لحظات شاد و صمیمی با دوستان، روحیه شما را تازه می‌کند و به شما انگیزه مضاعف را برای ادامه مسیر می‌دهد. از “نه” گفتن نترسید. اگر انجام کاری خارج از توان شماست یا با ارزش‌ها و خط قرمزهایتان مغایرت دارد بدون رودربایستی آن را رد کنید. به یاد داشته باشید که فرصت‌های از دست رفته هرگز به عقب بازنمی‌گردد، پس اجازه ندهید هیچ کس شما را از مسیر اهداف تان منحرف کند.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد و با قدرت و سرعتی خیره‌کننده به سوی اهداف تان گام برمی‌دارید اما مراقب باشید که بیش از حد توان تان از خودتان کار نکشید. غرق شدن در کار و تلاش بی‌وقفه نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه می‌تواند منجر به افزایش استرس و اضطراب شده و آرامش شما را برهم زند. پس در کنار تمام تلاش‌هایتان زمانی را نیز به استراحت و تفریح اختصاص دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده یا دوستان تان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خواهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق شوید! کمی حساسیت از جانب شما امروز نجات تان می‌دهد!

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز مسائل و مشکلات مالی کاملا شما را گیج و پریشان می‌کند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما راه های پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل منطقی دست بردارید و به حرف دل تان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط به صدای درون تان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند شما هم به آنها ایراد می‌گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می‌کنند؟! حتی اگر آنها قصدشان فقط کمک کردن باشد شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان است. موفقیت های مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد اما نگذار که هدف هایت وارد این راه شود. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساس هایی وجود دارد که نیاز است آنها را با دیگران سهیم شوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما امروز دغدغه زیادی ندارید اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلات نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این‌حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شود. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ چشمداشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود کردن افق فکری خود دارید، بنابراین می‌توانید روی مهم ترین اهداف تان تمرکز کنید. بعضی اوقات شما اینقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید که رسیدن به مهم ترین هدف تان را فراموش می‌کنید اما امروز شما می‌توانید کاملا نیازها و آرزوهای خود را متعادل کنید و در زمان کمتری بهترین بازده را داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن به اندازه کافی ایده خیلی خوبی به نظر می رسد ولی شما به اندازه کافی نسبت به این برنامه ها احساس تعهد نمی کنید و همین موضوع باعث می شود نتیجه ای که انتظار دارید را نگیرید ولی امروز فرصت خیلی خوبی برای شروع یک برنامه غذایی و ورزشی سالم برای شما می تواند باشد و اگر این کار را همین امروز شروع کنید تا حدود زیادی می توانید موفق شوید. خدمت به دیگران می تواند از لحاظ معنوی احساس بسیار خوبی را در شما ایجاد کند ولی برای هر کاری باید حد و مرزی را مشخص کنید و برای راضی نگه داشتن دیگران خودتان را قربانی نکنید. این ضرب المثل را در هر زمینه ای به یاد داشته باشید که «اندازه نگه دار که اندازه نکوست».

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز وظایف ناتمامی دارید که باید آنها را به انجام برسانید. شما قصد دارید هرقدر که می توانید این کارهای نصفه و نیمه را تمام کرده و بعد به بقیه مسیرتان ادامه دهید ولی کارها به همین سادگی که فکر می کنید نخواهد بود، زیرا برنامه های دیگران هنوز معلوم نیست و شاید نتوانند خودشان را با شما هماهنگ کنند. به همین خاطر هم نمی توانید تصمیم مشخصی را بگیرید تا همه اطلاعات لازم را به دست بیاورید. زیاد تقلا نکنید، آنچه لازم است بدانید به زودی برایتان مشخص خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما اطلاعات بسیار زیادی را در دست دارید ولی احساس می کنید هنوز باید اطلاعات خود را تکمیل کنید تا تصمیمی آگاهانه را برای آینده خود بگیرید. خیلی عجله نکنید و گام به گام پیش بروید و برای مرحله جدیدی از زندگی تان برنامه ریزی کنید. امروز حرف زدن و ارتباط برقرار کردن خود را به دقت زیر نظر بگیرید، هیچ چیز را از قلم نیندازید و زبان بدن، تکه کلام ها و طرز حرف زدن تان را هم تحت نظر داشته باشید. تمام این مسائل در ارتباطات شما تاثیر فراوانی دارد و تا به آنها توجه نکرده و پی نبرید نمی توانید تغییری را در خود ایجاد کنید. اگر چیزی وجود دارد که باید بگویید بهتر است آن را در اولین فرصت ممکن بگویید، هرقدر دیرتر شود گفتن آن سخت تر خواهد شد.

کدخبر: 1026261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟