فال و طالع بینی 14 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یک موفقیت عالی در هر موضوع و یا کار و امور مالی، زندگی، احساسی، تحصیلی، حرفه، هنر و...براتون در پیش رو هست. در مهر ماه یکی از بزرگترین اهداف و آرزوهایتان برآورده خواهد شد. کسانی که تنها هستند یک شروع عشقی دارند. تولد و یا خبر تولد برای خانومای باردار و یا یکی از نزدیکانتون. امضای سند ازدواج براتون دیده میشه. توی روابط احساسیتون دوری و یا بحث و قهر موقت دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یک جشن و دورهمی به زودی دارید. رفتن به جایی سرسبز و خوش آب و هوا کنار دوستان و عزیزانتون بهتون آرامش و انرژی خواهد داد. اگر منتظر دریافت خبری هستید تا ٣ وعده زمانی ( روز سه شنبه، ٣ روز ، ٣ هفته ) دیگه و یا نهایتا تا شهریور ماه دریافت خواهید کرد. برای مجردین جشن خواستگاری و نامزدی توی نیمه دوم سال دیده میشه. توی روابط احساسیتون یک خبر خوب و دوست داشتنی که دوطرفست.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر حاجتی دارید صد درصد حاجت روایی دارید به شرط اینکه اگر نذری کردید ادا کردن نذر را به تاخیر نیندازید یا فراموش نکنید. اگر خانوم متاهل هستید و مادر نشده اید به زودی لذت مادر شدن را می چشید. احساس تنهایی می کنید؛ گاهی دوست دارید با خودتان خلوت کنید. زنی کنارتان است که می تواند حکم همسر و یا مادر را داشته باشد که در هر زمینه ای شما را حمایت و راهنمایی می کند. اگر تنها هستید یک پیشنهاد دوستی دارید ولی مراقب باشید چون نیت آن شخص فریب دادن شماست. توی روابط احساسیتون کمی لجبازه ولی توی دلش چیزی نیست؛ بهش فرصت بدید. با این حال نسبت بهت حساسه.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که کمی اندوه در دل تان دارید، احساس می کنید اون چیزی که می خواهید چرا نمیشه و این موضوع و نگرانی هایی که ذهنتونو مشغول کرده کمی شما رو عصبی کرده. آرامش تان و ظاهرتان را حفظ کنید چون خیلی مهم است. اگر قصد سرمایه گذاری و یا پول خرج کردن دارید (پول تقریبا بزرگ) بهتره حواستونو جمع کنید چون این پول از دستتون میره و یا ورشکسته خواهید شد. پس فعلا حواستان به پول و سرمایه تان باشد. توی روابط احساسیتون آقا دوستتون داره و بهتون فکر میکنه.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که مشکلات و یا مسائل و ناراحتی هایی دارید؛ چه در زمینه مالی، کاری، زندگی زناشویی، چه احساسی و... که غمگین تان کرده، به زودی پایان این مشکلات را خواهید دید، خیلی نزدیک است؛ پس صبر داشته باشید. موفقیت و گذشتن از موانع سخت براتون دیده میشه. شخصی یا عشقی و یا عزیزی در حال حاضر بهتون پشت کرده ولی خیلی زود برمیگرده و از طرفش خبری رو دریافت خواهید کرد. دست از تلاش برندارید و ناامید نشوید. اگر مجردین قصد خواستگاری و ازدواج دارند عالیه و موفقیت آمیز. توی روابط احساسیتون بهتون پیشنهادی تازه، ابراز علاقه و عشق دیده میشه و دوست داره باهات بیرون بره.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما انسان دانا و با کمالاتی هستید ولی احساساتتونو به خصوص در زمینه عشقی کمتر بروز میدید. در مسیر راه یا نیتی که کردید رقیب و یا مخالفی دارید که قصد ضربه زدن به شما رو داره. در زمینه هایی، دوستی قصد کمک به شما رو داره ولی رقیب و حسودى با بدگویی از شما قصد برهم ریختن این کارو داره. البته موفق نمیشه ولی کمی به هم ریختگی به وجود میاره. شخصی به قولی که به شما داده عمل میکنه. یک معجزه و خوشحالی در راه دارید. توی روابط احساسیتون قصدتون با شخص احساسیتون ازدواجه؛ با اینکه الان دودل هستید ولی به هم نزدیک تر خواهید شد.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که احساس تنهایی می کنید و انگار به  نوعی دارید از مشکلاتتون فرار می کنید. این روش برای موفقیت نیست. در هر زمینه و یا رابطه و یا حرفه و موضوعی اگر پیروزی براتون مهمه باید با مشکلاتتون رودرو بشید و تا جای ممکن از خودتون و نیتتون دفاع کنید. یک سفر و یا رفتن به جایی براتون دیده میشه. برای مجردین خواستگاری در فصل پاییز دیده میشه. توی روابط احساسیتون خواسته ای دارید که باهاش موافقت نشده، بدقولی.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یک معجزه و یک اتفاق عالی در هر مورد و یا نیت و حرفه ای که دارید براتون رخ میده. توانایی هاتونو دست کم نگیرید. وقتشه تنبلی رو کنار بگذارید و اعتماد به نفستون رو بالا ببرید. شما استعداد زیادی دارید و با خلاقیت هاتون میتونید دیگران رو شگفت زده کنید. پس فرصت رو از دست ندید. توی روابط احساسیتون یک پیام یا تماس خوشحال کننده دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که کسانی که تنها هستند یک پیشنهاد عشقی دریافت خواهند کرد. اگر شخصی رو دوست دارید این دوست داشتن دوطرفست. به زودی در زمینه ای یا موضوعی یک تصمیم گیری مهم خواهید داشت، پس درست انتخاب کنید. یه شخص خرداد ماهی توی زندگیتون تاثیرگذاره. توی روابط احساسیتون یک دیدار که ممکنه دور از شلوغی ها باشه دیده میشه؛ آقا هم ازتون دلخوره و هم ناراحت ولی نگرانتونم هست.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که یک سفر که ممکنه مدتش زیاد باشه در پیش دارید. به زودی به آرامشی که انتظارشو دارید میرسید و سختی ها و استرس و نگرانی ها رو پشت سر می گذارید. برای مجردین تا 2 وعده زمانی دیگه خواستگار و پیشنهاد ازدواج دیده می شود. دو نفر بهتون حسادت می کنند، دو تا خانوم البته برای خانوم ها. توی روابط احساسیتون اگر قهرید یا از هم فاصله گرفتید تا 7 وعده دیگه آشتی دارید، دیدار و گرمی توی رابطتون دوباره دیده میشه.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که توی روابط احساسی یا کاریتون رقیب دارید که قصد بهم ریختگی توی کارهاتونو داره. شخصی به شما فکر میکنه ولی شما انگار این شخص رو از خودتون دور کردید. دست از تلاش برندارید؛ چون موفقیت برای شما ممکنه کمی زمان ببره. شخصی که متولد شهریور هست بهتون ابراز علاقه میکنه. برای کاری دودل هستید که بهتره بعد از انتخاب صحیح انجامش بدید. توی روابط احساسیتون دوست داشتنی که دوطرفه بوده در حال حاضر رو به سردیست.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که  کاری میخواید انجام بدید که حتما قبلش فکر کنید و درست تصمیم بگیرید. مدتیه از کسی که دوستش داری دور هستی و این باعث شده که ناراحت باشید و فکرتون همش درگیر باشه و آرزوی برگشت و دوباره گرم شدن رابطتونو دارید. از لحاظ کاری و مالی فکرتون درگیره. از دست خانومی دلخور هستید که این خانوم میتونه یه شخصی نزدیک و یا رقیب احساسیتون باشه. توی روابط احساسیتون بینتون فاصله و سردی دیده میشه و دیداری که به تاخیر افتاده. خودتون ناراحتید و همانطور شخص مقابلتون؛ باید بذارید ببینید با گذشت زمان چه خواهد شد.

کدخبر: 1025554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟