توصیه های دکتر انوشه برای رهایی از امواج ناراحت کننده + فیلم

به گزارش رکنا، سید محمود انوشه در سال 1343 در امیدیه اهواز به دنیا آمد. او در دوران دانشجویی با فعالیت در انجمن‌های دانشجویی و جمعیت‌های دانشجویی، به سخنرانی و تأثیرگذاری در جامعه علاقه‌مند شد. دکتر محمود انوشه در مقطع کارشناسی به رشته دامپروری روی آورد اما دکتری خود را در رشته روانشناسی در کشور لبنان اخذ کرد. پس از تکمیل تحصیلات به ایران بازگشت و در زمینه تحقیقات و سخنرانی به کارش ادامه داد. در این دوران، او با نوجوانان و جوانان مختلفی آشنا شد و با توجه به مشکلات و مسائلی که در زندگی آن‌ها با آن روبرو بود، تصمیم گرفت تا به کمک و راهنمایی آن‌ها بیشتر بپردازد.

 در این ویدئو دکتر انوشه درمورد فواید مطالعه برای ذهن صحبت کرده و معتقد است برای پرکردن و خالی‌کردن ذهن بهتر است خواندن و نوشتن را تجربه کنید و اگر می‌خواهید به طور کلی از افکار آزاد شوید، باید ببخشید.

سخنرانی های دکتر انوشه

محمود انوشه با شروع فعالیت در حوزه‌ی سخنرانی، به سرعت شهرت و محبوبیتی بین مردم ایران پیدا کرد. او در سخنرانی‌هایش، به بررسی مسائل مختلفی ازجمله فرهنگ، ازدواج، جامعه و مسائل روانشناختی پرداخت. سبک سخنرانی او، به دلیل استفاده از زبان ساده و قابل فهم، محتوای ارزشمند و اصیل، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت. سخنرانی‌های دکتر محمود انوشه در پلتفرم های مختلفی پخش شده است.

منبع: سوفیانیوز

کدخبر: 1038636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟