فال ابجد امروز 13 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید در آینده پشیمان خواهید شد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه را در پیش بگیرید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش این مشکل را از سر راه بردارید. سفری تفریحی را در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. همسر یا عشق زندگی‌تان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگی‌تان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری بزرگ می اندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی را برای شما درست نکند. مدتی است که خواب‌‌ و خوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد توجه بیشتری به خودتان کنید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنین تان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: انسان احساساتی هستید و زود تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و واقعیت‌های زندگی را بپذیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید پولی به دست تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی تان را در آینده فراهم خواهد کرد. مشکلاتی در محل‌ کار یا منزل پیش‌روی شما قرار می‌گیرد اما غم به دل خود راه ندهید چراکه به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود را با افراد سرشناس گسترش دهید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید. روز شلوغی را در پیش دارید و کارهای زیادی را باید انجام دهید اما نگران شلوغی کارها نباشید، چراکه چیزی از کارهای امروز به فردا موکول نمی‌شود و در کنار انجام کارها فرصتی را پیدا می‌کنید تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: کارهای زیادی برای انجام‌ دادن دارید اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل در میان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف تان تنها نمی‌گذارند. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید، در غیر این صورت مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند به صلاح تان است که هرچه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص و فکری به حال حفظ آبرویتان کنید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: ممکن است مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شود، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد هرچه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی را که با زحمت زیادی به دست آورده‌اید برای حل این مشکل هزینه کنید اما نگران نباشید؛ چراکه حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصت پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول را پیدا خواهید کرد.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد.

کدخبر: 1025065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟