فال و طالع بینی امروز  2 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید/ واگذار کردن چیزی برای بi دست آوردن چیزی بهتر.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که بدشانسی/ شکست/ کارشکنی/ وقایع غیر منتظره/ تأخیر / یک ضرر قابل جبران

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار/ بعضی اوقات سمبل شخصی سرسخت است که تسلیم نمی‌شود/ استقامت/ پشتکار/ آشفتگی/ پریشانی/  وسیله نقلیه.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دورنگی

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که پشت سر گذاشتن گذشته/ پایان یک دوستی/ سقوط/ یک تغییر ناگهانی/ وقایع غیر منتظره/ ضرر مالی/ قطع ارتباط

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یک اخطار جدی در مورد سوءاستفاده از پول یا قدرت توسط شما یا یکی از نزدیکان تان/ اعمال ناشایست/ اعتیاد/ جدایی.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. / گذشت زمان تمام زخم‌ها را شفا می بخشد. / داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است. / از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد پرحاشیه یا مسائل پیچیده دوری کنید./ هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. / عقب‌نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع‌آوری نیرو و تمرکز است./ نیاز است آرامش خود را حفظ کرده و تمرکز کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که در زمینه‌های قانونی شما می‌توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان به عهده بگیرید. / مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید./ از سختی‌ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما به وجود آورد.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که میانه‌روی/ اعتدال/ هماهنگی/ اطمینان/ صبوری/ مدارا/ ملایمت/ همدلی و همراهی با اطرافیان.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ / اگر احساس می‌کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به اشتباه به محیط، شرایط و یا اشخاصی می‌چسبیم که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

کدخبر: 1019869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟