تغییر چهره بازیگر نقش احلام در سریال غربت خارج از سریال / ستایش رجایی نیا سوپراستار آینده ایران + عکس ها

بیوگرافی کامل ستایش رجایی نیا

کودکی و اوایل زندگی

ستایش رجایی نیا بازیگر متولد سال 1371 در مشهد است و اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد وی در دسترس نیست.اگر به صفحه اینستاگرام وی سری بزنید متوجه می شوید تاکنون عکسی یا پستی که مربوط به تولد وی می باشد منتشر نشده است که اطلاعات درباره تاریخ تولد وی به دست بیاوریم.

ستایش رجایی نیا

همچنین اطلاعاتی از قد و وزن ستایش رجایی نیا در دسترس نیست اما از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدودا 175 سانتی متر قد و 68 کیلو وزن دارد.

ستایش رجایی نیا

خانواده

خانواده ستایش رجایی نیا مشخص نیست چند نفره است و اطلاعاتی از تعداد خواهر و برادر، اسم و شغل پدر و مادر و حتی این که وی فرزند چندم خانواده است منتشر نشده است.

ستایش رجایی نیا

تحصیلات

اطلاعاتی از تحصیلات ستایش رجایی نیا  منتشر نشده است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت ستایش رجایی نیا در بازیگری با تئاتر در مشهد آغاز شد اما با سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری، نخستین تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و با فیلم علفزار اولین تجربه بازی در سینما را به کارگردانی کاظم دانشی تجربه کرد.

ستایش رجایی نیا

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات ستایش رجایی نیا را می توان از عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد فهمید که به سفر، طبیعت گردی، کافه رفتن، مدلینگ و بازیگری علاقه دارد.

ستایش رجایی نیا

ستایش رجایی‌ نیا و همسرش

اگر شما هم به دنبال عکس یا اطلاعاتی از ستایش رجایی‌ نیا و همسرش هستید باید بدانید که منبع موثق از مجرد یا متاهل بودن این بازیگر در دسترس نیست.

ستایش رجایی نیا

اینستاگرام ستایش رجایی‌ نیا

اینستاگرام ستایش رجایی‌ نیا به آدرس setayesh_nia است که 12.5 هزار فالور دارد، 307 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 115 پست بارگذاری کرده است.این بازیگر در نوامبر سال 2014 میلادی به اینستاگرام پیوست.

ستایش رجایی نیا

آثار ستایش رجایی‌ نیا

زندگی زیباست

زندگی زیباست، نخستین تجربه ستایش رجایی نیا مقابل قاب دوربین تلویزیون است که نقش مینا را به کارگردانی قاسم جعفری به عهده داشت و با  ثریا قاسمی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما رئیسی و...هم بازی شد.

عفزار

علفزار، دومین تجربه بازی ستایش رجایی نیا در سینما است که نقش منشی دفتر بازپرسی را ایفا کرد و با ستارگانی چون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، صدف اسپهبدی و..هم بازی شد.

ستایش رجایی نیا

غربت

غربت، نخستین تجربه بازی وی در شبکه نمایش خانگی است.ستایش رجایی نیا در سریال غربت نقش احلام را به کارگردانی امیر پورکیان به عهده دارد و با  آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی‌نیا،بهاره کیان‌افشار، سوسن پرور، حسین مهری و ترلان پروانه به عهده داشت.

ستایش رجایی نیا

فیلم‌ها و سال‌ها

غربت (۱۴۰۳)، علفزار (۱۴۰۰)، جیرجیرک (۱۳۹۹)، گربه سیاه (۱۳۹۸)، زندگی زیباست (۱۳۹۸)، دریاچه قو (۱۳۹۸)، بینوایان (۱۳۹۴)، خون و ماتیک (۱۳۹۴)، طوفان (۱۳۹۳)، روزی روزگاری آبادان (۱۳۹۳)، رقص روی پشت کژدم‌ها (۱۳۹۲).

ستایش رجایی نیا

ستایش رجایی نیا

ستایش رجایی نیا

کدخبر: 1037474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟